ממתינים לבדיקת PET-CT? המרכז הרפואי שמיר מקצר לכם את התור

המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ממשיך להוביל בכל הפרמטרים המקצועיים והשירותיים, וכעת הוא יוצא בבשורה דרמטית לחולים הממתינים לבדיקת PET-CT (חדשות בריאות, שיווקי)

בדיקת PET-CT במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) (צילום: יח"צ)

בשורה משמעותית נוספת יוצאת בימים אלו מהמרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) והיא נוגעת לכל מי שממתין לבדיקת PET-CT

ע"פ הודעת המרכז הרפואי שמיר, במרכז הרפואי שמיר ניתן לקבל תור לבדיקת PET-CT תוך מספר ימים, זאת בניגוד למקובל בשאר המרכזים הרפואים בארץ בהם ממוצע ההמתנה לבדיקה הוא שבועות במקרה הטוב וחודשים במקה הסטנדרטי.

"לרשות הנבדקים צוות מיומן ומנוסה ומיכשור מתקדם ביותר", מדגישים בשמיר וממליצים במי שמעונין בבדיקה כזו לפנות אליהם בהקדם ולהבטיח את תורו בתוך ימים ספורים.

מדובר כאמור בבשורה נוספת היוצאת משמיר, שממשיך במהפכה ובזינוק האדיר שלו בכל המישורים וההיבטים, בדגש על אלו המקצועיים והשירותיים.

לפני מספר חודשים נבחר המרכז הרפואי שמיר למצטיין מודל התמרוץ של משרד הבריאות 2018 בתחום המרכז לרפואה דחופה – מיון כללי – בקרב מרכזיים רפואיים הגדולים בישראל עם למעלה מ- 90,000 פניות בשנה.

רכיבי המודל כללו, בין היתר, קיצור זמן ההמתנה עד לטריאז', קיצור זמן ההמתנה עד להחלטה על אשפוז או שחרור וכן עד זמן האשפוז במחלקה אם הוחלט כך, קידום תוכניות מחשוב, עידוד הפעלת מערך לטובת המטופל ועוד.

גם בסוגיית ההתאמה למגזר החרדי עבר המרכז הרפואי שמיר מהפכה של ממש, כשהבשורה האחרונה בתחום היא התאמה של המחלקות השונות, בדגש על מחלקת היולדות, לציבור החרדי בכל מה שקשור לאשפוז בשבתות ובימים טובים.

כידוע, שהות בבית החולים גוררת לא מעט אתגרים הלכתיים בדמות שימוש בחשמל באופנים שונים, חילול שבת ע"י יהודים לצורך היולדת וכיו"ב.

כעת ביצעו בבית החולים, תוך התייעצות צמודה עם מורי הלכה, את כל ההתאמות הנדרשות בהיבט הזה. בית היתר הותקנו בכל הדלתות כפתורי 'גרמא' וכן נכנסו לפעולה מקלדות שבת עבור הצוות הרפואי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר