טראמפ ג'וניור

בנו של טראמפ: אני רוצה להיכנס לפוליטיקה

דונלד טראמפ ג'וניור - בנו הגדול של נשיא ארצות הברית ומי שהיה חשוד יחד איתו ב"פרשיית הריגול הרוסית", אומר כי הוא בהחלט רוצה להצטרף לשדה הפוליטי אך הוא צעיר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טראמפ, וטראמפ ג'וניור (צילום: מתוך דף הפייסבוק של טראמפ ג'וניור)

בנו של הנשיא האמריקאי - דונלד טראמפ ג'וניור הצליח השבוע להסיר את ענן החדשות כלפיו, והתובע המיוחד של ארה"ב קבע כי הוא לא שיתף פעולה עם הרוסים. כעת, הוא שוקל ללכת לפוליטיקה, אך הוא לא ממהר.

בראיון שהעניק אתמול (רביעי) לרדיו של 'בלומברג', אמר טראמפ ג'וניור: "אני נורא נהנה מפוליטיקה, אני אוהב את המלחמות הרבות, ואת העובדה שבאמת יש לך כח להשפיע, ולעשות שינויים אמיתיים בחייהם של אנשים".

"אני עדיין בחור צעיר בן 41, אבא שלי שהיה בגיל הזה עוד לא היה בכיוון של להיכנס לפוליטיקה, ורק בגיל 68 הוא החליט להיכנס, כך שיש לי עוד הרבה זמן להחליט, אבל אני מאוד אוהב את התחום הפוליטי".

טראמפ ג'וניור התייחס גם לפרשיית הריגול עם הרוסים, הוא הודה בטענה כי הוא נפגש עם עורכת דין רוסיה לפני הבחירות במגדל טראמפ, אך התובע המיוחד הצדיק שזה היה פגישה רק לשמוע האם יש להם מידע מפליל, ולא שיתוף פעולה עם הרוסים.

לטענת טראמפ הבן: "נעשה לי ולאבא שלי עוול גדול, כמה אנשים החליטו כי כי אנחנו שיתפנו פעולה עם הרוסים, וכולם האמינו כולל חברי סנאט שאמרו עלי ועל אבא שאנחנו בוגדים, אני שמח שמסך העשן התפזר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר