ערוכים להסלמה

צה"ל מציג: היערכות הכוחות ל'יום האדמה'

כוחות צה"ל השלימו את ההיערכות המבצעית לאירועי 'יום האדמה' מחר (שישי) ונערכים להסלמה אפשרית. הושלמה הגעת מפקדת אוגדה, שלוש חטיבות וכוח ארטילריה לפיקוד הדרום (צבא)

(צילום: דובר צה"ל)

כוחות צה"ל השלימו את ההיערכות המבצעית לאירועי 'יום האדמה' מחר (שישי) בזירת הדרום. דובר צה"ל ציין כי הכוחות ממשיכים בצעדי קידום המוכנות לקראת הסלמה אפשרית בעקבות אירועי אלימות וטרור במהלכו.

בתוך כך, מציין דובר צה"ל, כי הושלמה הגעת מפקדת אוגדה, שלוש חטיבות וכוח ארטילריה לפיקוד הדרום. הכוחות מבצעים תדריכים, מסדרי מוכנות ואימונים לתרחישים אפשריים.

במהלך היום התקיימה סדרת דיונים בראשות הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, במסגרתם בוצעה הערכת מצב, דיוני תרחישים ואישור פקודות אופרטיביות לתרחישים שונים.

כמו כן, ניתנו הנחיות לצעדים הנדרשים להשלמה על ידי כלל המפקדות עד מחר, וכן הוחלט על עוצר יציאות מלא של כלל הכוחות הלוחמים המוקצים לפיקוד הדרום.

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו סייר באזור הגבול עם רצועת עזה, כדי לעקוב מקרוב אחר היערכות כוחות צה"ל בשטח.

ראש הממשלה אמר כי "בימים האחרונים הנחיתי לעבות כוחות, להוסיף כלים, להיות מוכנים למערכה רחבה, ידעו כל אזרחי ישראל שאם נידרש למערכה רחבה - ניכנס אליה חזקים ובטוחים, ולאחר שמיצינו את כל האפשרויות האחרות".

בתוך כך, כלי טיס של צה"ל תקף בצהריים חוליית מחבלים שהפריחה בלוני תבערה בצפון רצועת עזה לעבר שטח ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר