"ונשמרתם"

כתוצאה מניקוי אוזניים - כמעט איבד את חייו

צעיר בריטי בן כ-30 הובהל לבית החולים לאחר שסבל מאיבוד זיכרון ופרכוסים בכל חלקי גופו, לאחר שביה"ח סרקו את ראשו גילו צמר גפן ממקל לניקוי אוזניים שגרם לו לדלקת (בריאות)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
בחור בריטי הובהל לבית החולים, כשהוא סובל מרעידות ופרכוסים בכל חלקי גופו, לאחר בדיקה יסודית של הרופאים התברר כי חתיכה מצמר הגפן של מקל ניקוי האוזניים נשארה בתוך אזנו, ובשל כך הוא כמעט מת.
ה'סאן' הבריטי מדווח על בחור בן כ-30, התמוטט באמצע היום ומשפחתו לקחה אותו לבית החולים כשהוא סובל משכחה וכל גופו רועד. הרופאים שלא ידעו מה יש לצעיר החליטו לסרוק את ראשו באמצעים מתקדמים, כשבתוך הסריקה מצאו את חתיכת צמר הגפן.
ההסבר הרפואי הוא שכתוצאה מאותה חתיכת צמר גפן החלה להתפתח דלקת חמורה בגופו של הצעיר, וככל הנראה זה מה שהוביל לפרכוסים והרעידות שהיו לו בגוף.
לאחר כמה ימים של טיפול רפואי צמוד, אותו צעיר הבריא, אך לא ידע לענות מתי ניקה את אזנו בפעם האחרונה במקל לניקוי אוזניים. הבחור הסביר כי הוא סובל למעלה מ-5 שנים מכאבי אוזניים ובעיות שמיעה.
המקרה מזכיר שוב להשתמש בתבונה במקלות לניקוי אוזניים, ואפילו ישנה עדיפות לא להשתמש בהם בכלל, מחמת הסכנות הכרוכות בניקוי והעובדה שהלכלוך נפלט מהאוזן מאליו באופן טבעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר