השחור השחור הזה: הצבע שיככב בחדר האמבטיה באביב הקרוב

הדעה הרווחת עד לאחרונה היתה לבחור בצבעים בהירים וטבעיים לחדרי הרחצה. הגוונים היו של לבן, אפור, אבן ועץ, מתוך אמונה כי סקאלת הצבעים הרגועה תעניק לנו תחושה של שלווה. לא עוד (בית וסטייל)

מינדי ויזל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מי לא רוצה להרגיש בבית מלון? חדר הרחצה הוא המקום המעניק לנו הזדמנות יומיומית לרגע עם עצמנו. אנחנו פותחים בו את הבוקר, שועטים אל שגרת יומנו ולקראת סיום היומית אנחנו משילים מעלינו את מאורעות היום ומתכווננים לקראת שנת הלילה.

הדעה הרווחת עד לאחרונה היתה לבחור בצבעים בהירים וטבעיים לחדרי הרחצה. הגוונים היו של לבן, אפור, אבן ועץ. האמונה היתה שסקאלת הצבעים הרגועה תעניק לנו תחושה של שלווה הנחוצה לנו בחלל זה.

אז זהו. שכבר לא. המגמה השולטת כעת בעולם היא להעז ולא להירתע משימוש בשחור, באריחי בטון ובצבעים כהים ועזים בכל חדר הרחצה: ברצפה, בקירות ובארון האמבטיה. המטרה כיום היא ליצור חללי רחצה נועזים עם לוק כולל כהה ובועט המזכירים חדרי ספא וחדרי רחצה של מלונות יוקרה.

לגבי השחור, הייתי ממליצה לנו, הישראליים, למנן: יותר על הקירות, פחות על הרצפה. המים עתירי האבנית של ישראל יגרמו לכתמים לבנים ועקשניים. לא כל טרנד שרץ בעולם ונראה מדהים באולם התצוגה, יעבוד לנו בבית.

כותבת המאמר היא מעצבת פנים המתמחה בתכנון ועיצוב חללים פרטיים ומסחריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר