6 דברים שיקרו לכם אם תשתו כוס מים על הבוקר

כאשר אתם לוגמים כוס מים על הבוקר, הם מנקים כל חומצות מזון מהוושט שלכם, שטיפסו למעלה בזמן שישנתם וזהו רק יתרון אחד מני רבים. הנה עוד 5 שיגרמו לכם לדחות את הקפה בכמה דקות (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

השגרה הרגילה שלכם מתחילה בערך ככה: מתעוררים, בודקים מה חדש בעולם, מרתיחים מים לקפה. אבל להתחלת היום עם כוס מים במקום זאת, יש למעשה טונות של יתרונות בריאותיים. (זה בסדר, אתם עדיין יכולים לקבל את מנת הקפאין מיד לאחר מכן.)

1. שיפור המטבוליזם שלכם

שתיית מים יכולה להגדיל את קצב חילוף החומרים שלכם ב-30 אחוזים, על פי מחקר של "Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism", מאחר וכוס אחת על בטן ריקה עוזרת לגוף לעיכול יעיל יותר של המזון שתאכלו בהמשך היום.

2. הקלה על כאבי צרבת וקלקול קיבה

כאשר אתם לוגמים כוס מים על הבוקר, הם מנקים כל חומצות מזון מהוושט שלכם, שטיפסו למעלה בזמן שישנתם. (זה גם עוזר לשטוף חומצות מהשיניים.)

3. עצירת כאב ראש העומד להופיע

התייבשות היא אחת הסיבות המובילות לכאב הפועם בגולגולת. ראו בשתיית כוס מים כפעולה ראשונה בבוקר, אמצעי המסייע למנוע כאב ראש מתפתח. (רק היו בטוחים להמשיך ללגום לאורך כל היום.)

4. סיוע לשטיפת רעלים מהגוף

כוס מים בבוקר שומרת על המעי הדק שלכם מלוחלח ועל אחוזי המים שבגופכם מאוזנים כיאות. קצב ריקון הקיבה מואץ בעקבות כמות המים שאתם צורכים.

5. שמירה על תנועה, גם

כן, כוס מים על בטן ריקה גם עוזרת לווסת את העיכול שלכם (אהם, תנועות המעי הרגיז שלכם)

6. מניעת מחלות

כדי להתחמק מהצטננות או שפעת, אתם צריכים לשמור על מערכת הלימפה שלכם - חלק חיוני של המערכת החיסונית שלכם, לחה. כוס מים בבוקר תעזור להדוף גודש ולהבטיח ניקוז נאות (ויעיל).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר