"חלתה בטיסה"

דיילת במצב קשה, לאחר שנדבקה מנוסע חולה

על המטוס שיצא מארה"ב לישראל שהה חולה חצבת, שהדביק את אחת הדיילות בנגיף. כעת היא מורדמת ומונשמת במצב קשה, ושאר הנוסעים נקראים להיבדק בדחיפות (בריאות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

דיילת שהגיעה אמש לבית החולים 'מאיר' כשהיא בהכרה מעורפלת, אושפזה כחולה בחצבת כשהיא מונשמת ומורדמת בטיפול נמרץ, ומצבה קשה - כך נמסר היום (רביעי) מהמרכז הרפואי מאיר.

מתברר, כי בטיסת אל על 002 שיצאה משדה התעופה קנדי בניו יורק ביום שלישי שעבר (ה-26.3) ונחתה בארץ למחרת, היה אדם חולה חצבת, שהדביק את הדיילת בנגיף הקשה.

בשל כך, משרד הבריאות פרסם פניה לנוסעים ולצוות הטיסה, בה נאמר: "במידה ומי מכם יפתח מחלת חום, הוא מתבקש ליידע את הרופא המטפל על חשיפה לחולה חצבת".

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

"גם מי שחושב שהוא מפתח סימני מחלה, והיה בטיסה הספציפית הזאת, שיפנה באופן מיידי לרופא המשפחה שלו - עדיף בטלפון - ויצמצם למינימום את השהייה שלו במרחב הציבורי דוגמת בתי ספר, אוטובוסים, קניונים", נמסר מהמשרד.

מחברת אל על נמסר בתגובה: "אל על פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות. משרד הבריאות פרסם הודעה בנושא ובה הנחיות מדויקות לכל הנוסעים שטסו באותה טיסה בלבד. בכל שאלה נוספת, יש לפנות אל רופא המשפחה או למוקד משרד הבריאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר