הצעירה מגיבה

התקרית בשוק: "זרקתי גמבה, לא לעבר ביבי"

הצעירה שנעצרה בחשד לזריקת עגבניה לעבר ראש הממשלה במהלך סיורו בשוק התקווה, טוענת כי היא מצביעה לליכוד, והתכוונה לזרוק את הגמבה על דודה שלה. "זה היה בצחוק" (פוליטי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נתניהו בסיור בשוק (צילום: פלאש 90)

הצעירה המתגוררת בשכונת התקווה שנחקרה היום (רביעי) לאחר פרסום תיעוד שלה זורקת עגבניה לעבר ראש הממשלה, הגיבה בשיחה עם כלי התקשורת וטענה כי היא בכלל זרקה גמבה.

אתמול כזכור הגיע נתניהו לסיור בחירות בשוק התקווה שבדרום העיר תל אביב, וכמעט ספג עגבניה בראשו בתקרית, שהעיבה מעט על האווירה המעודדת בה התקבל בשוק, אך לא נפגע בה איש.

הצעירה בכל זאת נעצרה ונחקרה, והיום כאמור טענה בשיחה עם 'כאן חדשות' כי כלל לא התכוונה לפגוע בראש הממשלה: "דודה שלי הייתה שם וזרקתי את זה עליה בצחוק. פירשו את זה לא נכון".

"אנחנו תמיד מצביעים לביבי ותמיד נצביע לו. אנחנו לא אנשים שיעשו כזה דבר", הוסיפה. "היו מאות אנשים ובכלל לא שמתי לב. זרקתי את זה עליה בצחוק".

בהתייחסות לחקירה הוסיפה: "מאשימים אותי במשהו שלא עשיתי. האשימו אותי בתקיפה של איש ציבור. אני אוהבת את ביבי, תמיד תמכתי בנתניהו ואת מה שהיה פירשו לא נכון בכלל. אני בסך הכול ילדה בת 19, בלי שום עבר פלילי, וככה מאשימים אותי בלי לדעת מה באמת קרה".

הסיור המדובר (באדיבות המצלם)

בשיחה עם אתר ynet הוסיפה הצעירה: "אני מתנצלת שזה יצא ככה. לא ישנתי כל הלילה. אני ממליצה לכולם לבחור בביבי כי הוא שומר עלינו ואני לא יכולה לדמיין איך המדינה תיראה אם מישהו אחר ייבחר. אני אוהבת אותו ואוהב אותו".

אימא שלה אמרה:"לא היתה לה כוונה לזרוק על נתניהו. זה חוסר הבנה גדול שגרם לילדה עוגמת נפש גדולה. היו שם מאות אנשים בשוק, מרוב כל האנשים היא לא שמה לב שהוא עבר באותו רגע והיא לא ראתה אותו. היא ודודה שלה זרקו ירקות אחת על השנייה בצחוק. תמיד במשפחה הצבענו לנתניהו, הוא ראש הממשלה מספר 1 שלנו. הילדה שלי בוכה מאתמול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר