צפו בתיעוד

'והיא שעמדה' בביצוע סימפוני של... משה ליאון

במהלך קונצרט שנערך אמש בת"א לזכרו של ד"ר מרדכי סובול, עלה ראש עיריית י-ם משה ליאון לבמה לומר דברי ברכה, והופתע כשאופיר סובול, מנצח הקונצרט, הזמינו להצטרף לביצוע השיר 'והיא שעמדה' יחד עם אוהד מושקוביץ ויצחק מאיר הלפגוט (קליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אמש (רביעי), נערך בהיכל התרבות בתל אביב, קונצרט מיוחד בשם 'טובים השניים' עם שני ענקי הטנור היהודי, אוהד מושקוביץ והחזן יצחק מאיר הלפגוט בליווי תזמורת 'סימפונט רעננה' וכן הכנר הבינלאומי דניאל אהביאל. המופע שהתקיים כחלק מסדרת מופעי 'יובל' לזכרו של מחיה החזנות ד"ר מרדכי סובול ז"ל, משך אליו אלפי משתתפים שנהנו מחוויה מוזיקלית יוצאת דופן.

בין המשתתפים בקונצרט, היה גם ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, חבר הנהלת 'יובל' לשעבר שהוזמן לעלות לבמה לומר דברי פרידה מד"ר סובול ז"ל. לאחר שסיים את דבריו, הפתיע אותו בנו של מרדכי, אופיר סובול, המנצח והמנהל המוזיקלי של הקונצרט, שהזכיר למשתתפים את עובדת היותו של ליאון בוגר להקת הרבנות הצבאית, והזמין אותו להצטרף אל אוהד והלפגוט לביצוע השיר 'והיא שעמדה'. ליאון מצידו נענה בשמחה להזמנה, וחלק יחד עם אוהד מושקוביץ את המיקרופון במהלך השיר.

וכך נהנו המשתתפים מביצוע נדיר ומיוחד במינו לשיר 'והיא שעמדה' של החזן העולמי יצחק מאיר הלפגוט, ענק הזמר היהודי אוהד מושקוביץ וראש העיר ירושלים, מר משה ליאון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר