ליצמן, קנאביס וחרדים

משה פייגלין באולפן "כיכר": אבטל את גיוס החובה לצה"ל

החרדים שמצביעים ל'זהות'; המועמד ברשימה שמתנגד לברית מילה; השותפות עם חיים אמסלם; ביטול גיוס החובה והתקציבים לחרדים • 'הפתעת הבחירות' משה פייגלין באולפן 'כיכר השבת' (TV)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

ארבעה ימים לבחירות תשע"ט, ומי שנחשב להפתעת הבחירות, יו"ר מפלגת 'זהות' ח"כ לשעבר משה פייגלין מתייצב באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' ועונה על כל השאלות.

כותרות הראיון עם משה פייגלין

גיוס וחרדים: "מה שאני מביא לציבור זה בשורת החירות והשבת המדינה לידיו של האזרח. מדברים על כך שאין גיוס בכפיה. למעלה מ-50% מהישראלים מימילא לא מתגייסים.

היחסים עם הפוליטיקאים החרדים: "כל חברי הכנסת החרדים, אני רוצה להאמין שהם עדיין חברים שלי. דרעי בא אליי מיוזמתו לחץ את ידי. הוא ראה שבכל הנושאים אני מתייצב לצד החרדים. כעת הם מפחדים מהקולות שאני לוקח להם".

חרדים ב'זהות': "החרדים הם בני אדם ורוצים שסל המזון יפחת באופן משמעותי, ושמחירי הדיור ירדו, והם רוצים להרגיש באופן כללי אזרחים שווים. רעיון החירות תפס בקרב מגזרים רבים.

שבת: "גדולי ישראל תמכו לכתחילה בהפרדת דת ומדינה. תחבורה ציבורית בשבת - לא חושב שהמדינה צריכה להסיע בכלל אנשים לא בחול ולא בשבת. הקהילות תחלטנה איפה יהיה פתוח ואיפה יהיה סגור בשבת. המדינה חייבת לשבות בשבת אפילו שדה התעופה. אך אדם פרטי יחליט לבד כיצד יתנהג".

משה פייגלין באולפן 'ישי ורבינא בכיכר'

הקנאביס: "הלגליזציה היא רק סמל של המפלגה שלנו אצל אנשים שטחיים בלבד. לגליזציה מסיבות רפואיות היא תנאי סף לכניסה לממשלה. מה שמביא את כולם ל"זהות" זה נושא החירות".

אמסלם: "חיים אמסלם הודח מש"ס בגלל פוליטיקה. אותי לא מעניין הפוליטיקה. אותי מעניין אם יש בסיס הלכתי למה שהוא אומר, יצרתי דיון הלכתי מול תלמידי חכמים במשך שעות ארוכות והשתכנעתי שהוא צודק. מדובר באיש חכם של ממש.

בני גנץ או נתניהו: "ההיכרות שלי עם נתניהו גדולה יותר. אך לא מתחייב או מבטיח לאף אחד."

יעקב ליצמן: "מקווה שסגן השר ליצמן לא מקדש מלחמה בקנאביס בגלל אינטרסים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר