פייסבוק תאלץ לתת כניסה לדף של בן גביר

בעקבות העתירה לועדת הבחירות נגדם, פייסבוק ארה"ב מודיעים: הכניסה לדף של איתמר בן גביר תתאפשר אך רק דרך פרופילים אחרים. עו"ד בן גביר: "לעג לרש" (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בפייסבוק דואגים לטרוריסטים: בתגובה לעתירתו של מועמד איחוד מפלגות הימין, איתמר בן גביר, נגד ההתערבות הזרה של פייסבוק והוראתו של השופט מלצר שפייסבוק יגיבו לעתירה נמסרה הלילה (חמישי) תגובת פייסבוק ארה"ב ולפיה נטען, כי הסיבה לחסימה היא אכן מודעה ולפיה נכתב כי ימותו אלף מחבלים ולא תיפול שערה מראשו של חייל צה,ל.

פייסבוק טענה, כי בן גביר הוזהר בעבר בגין פרסום מודעה זאת וכי המדובר במודעה המסיתה לגזענות ושנאה, זאת למרות שללא מחלוקת גם בארה"ב אין סובלנות כנגד טרוריסטים.

יחד עם זאת הודיעו בפייסבוק, כי בעקבות הגשת העתירה יוכל בן גביר לפרסם תכנים בדף הפרופיל הפוליטי שלו באמצעות חשבונות אחרים, כאשר הפרופיל הפרטי של בן גביר ייחסם עד אחרי הבחירות.

כמו כן, טענה פייסבוק כי ליו"ר ועדת הבחירות אין סמכות לקבל החלטות בנושא והוכיחה שוב כי יש צורך בחקיקה מסודרת בנושא כדי למנוע השתלטות של חברות זרות דוגמת פייסבוק על השיח הפוליטי בישראל.

בתגובה לדברים מוסר עו"ד בן גביר: "מדובר בלעג לרש. פייסבוק ארה"ב מתערבים התערבות זרה בבבחירות ומנסים להסתתר מאחורי טענות סמכות יו"ר הועדה מבלי להבין שלאחר הבחירות תוגש נגדם תביעת ענק. מדהים שזו אותה חברה שמאפשרת למחבלים לעשות שידורים חיים של מסעות רצח ומאפשרת לחברי הכנסת של בל"ד להסית נגד אזרחי ישראל".

בן גביר הוסיף: "את התשובה ניתן להם ביום הבחירות ונסביר לפייסבוק שעל אפם וחמתם אני אהיה בכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר