לראשונה בישראל

מעבר חצייה תלת ממדי הותקן באשקלון

מעבר החצייה הייחודי, אמור להפחית את מספר הפגיעות בהולכי הרגל, כאשר על פי הנתונים, 79% מהתאונות בהם מעורבים הולכי רגל, התרחשו דווקא במעברי החציה (בארץ)

(צילום: אלדד עובדיה)

עיריית אשקלון התקינה מעבר חצייה תלת ממדי ראשון מסוגו בישראל ברחוב ההסתדרות בעיר, כאשר מדובר במיזם ראשון מסוגו בישראל.

המעבר, שעשוי מחומר ייחודי ועמיד למשך שנים, נועד להתריע בפני נהגים והוא נראה למרחוק. מדובר על פתרון חדשני, יצירתי ונגיש שישפר את בטיחות הולכי הרגל בפרט והמשתמשים בדרך בכלל.

ראש העיר ויו"ר המטה העירוני לבטיחות בדרכים, תומר גלאם אמר, "אנחנו כל העת חושבים כיצד לשפר את תחום הבטיחות בדרכים, אנחנו כבר במגמה של ירידה בהיפגעות ילדים וקשישים ואני מאמין שעם הפתרון החדשני שהבאנו לעיר נזכה לראות עוד פחות תאונות ופחות נפגעים".

יצוין כי על פי נתוני עמותת אור ירוק, המבוססים על הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 79% מהתאונות בהם נפגעו הולכי רגל, התרחשו דווקא במעברי החציה.

לדברי ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, "הולכי הרגל הפכו לשקופים החדשים. מדובר באוכלוסייה חלשה שנפגעת בתאונות דרכים בשיעור גבוה מאוד ובמקום להגן עליהם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מנהל נגדם קמפיין".

"חייבים לשפר את התשתית סביב מעברי החציה ובעיקר להתקין פס האטה לפני מעברי החציה האדומים והמסוכנים - בפעולות פשוטות וזולות ניתן להציל חיים", הוסיף.

(צילום: אלדד עובדיה)
(צילום: אלדד עובדיה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר