חולץ ללא הכרה

אדם נלכד ומת באש שפרצה בביתו בירושלים

לוחמי האש פעלו ברחוב עין גדי בירושלים, בעקבות שריפה שפרצה בבניין מגורים. בבית החולים שערי צדק נקבע מותו של גבר כבן 70 שחולץ ללא הכרה מתוך הבית הבוער (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מחוץ לזירת האסון (צילום: דוברות כב"ה)

אדם נהרג בשריפה שפרצה בצהרים (שני) בשכונת ארנונה בירושלים.

חמישה צוותי כיבוי והצלה פועלים כעת בשריפה, בדירת מגורים ברחוב אפרתה שבשכונה, כשהבניין כולו אפוף עשן כבד וסמיך.

מהדירה חולץ כאמור על ידי לוחמי האש, תוך כדי פעולות החייאה, אדם ללא הכרה, כבן 70. לאחר טיפול ראשוני, הוא פונה לבית החולים שערי צדק, שם נקבע מותו.

מדוברות מד"א נמסר, כי "התקבל דיווח במוקד 101 על שריפה בדירה ברחוב אפרתה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שערי צדק גבר במצב קריטי, תוך כדי פעולות החייאה, כשהוא סובל משאיפת עשן".

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בדוברות 'כבאות והצלה לישראל' תיארו: "חמישה צוותי כיבוי והצלה הוזנקו לרחוב אפרתה שבשכונת ארנונה, בעקבות דיווח על עשן המיתמר מדירה בקומה הראשונה בבניין בן ארבע קומות ברחוב. תוך זמן קצר הם הבחינו בלהבות הפורצות מהדירה ובעשן הכבד שהיתמר ומילא את כל חלל הבניין".

"לוחמי האש חדרו אל תוך הדירה שבערה בעוצמה, ובתוך זמן קצר, תוך כדי שימוש באמצעי איתור טרמיים, אותר אדם מבוגר לכוד בדירה הבוערת, כשהוא ללא הכרה".

"לוחמי האש חילצו במהירות את האדם מחוץ ללהבות, והחלו לבצע בו פעולות החייאה תוך כדי החילוץ, ובהמשך הוא הועבר לידי כוחות מד"א ירושלים שהמשיכו בהחייאה".

(צילום: דוברות כב"ה)

"במקביל לפעולות החילוץ, ביצעו לוחמי האש סריקות בשאר הדירות, בכדי לשלול לכודים נוספים, כיבו את מוקד האש ומנעו את התפשטות השריפה לכלל הבניין. לא דווח על נפגעים או לכודים נוספים בשריפה".

"חוקרי כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים בסיוע יחידת הכלבנים, פועלים במקום בכדי לברר ולחקור את נסיבות פרוץ השריפה".

המשטרה הודיעה, כי כוחותיה "יחד עם כב"ה, פועלים כעת ברחוב עין גדי בעקבות שריפה בבניין מגורים. בשלב זה צוות מד״א מטפל בפצוע במצב קשה (על פי גורמי רפואה) שחולץ מהבניין".

"רחוב עין גדי נסגר לתנועה, שוטרים מכוונים את התנועה במקום", נמסר.

בית החולים שערי צדק עדכן, כי פונה אליו "נפגע שריפה תוך פעולות החייאה; בבית החולים נמשכו פעולות החייאה נרחבות, אך לא היה מנוס מקביעת מותו".

(צילום: זק"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר