טיפולי אסתטיקה לטיפול בצלקות אקנה - עתיד חדש מחכה לך!

אפילוג'יק המרכז המוביל לרפואת עור אסתטית בירושלים בהובלתה של אסתי טראובה, ובשיתוף עם ד"ר דניאל קאסוטו, מציעים טיפולי אסתטיקה חדשניים לטיפול בצלקות אקנה במכשיר חדשני (חדשות בריאות, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חברת אפילוג'יק אשר הוקמה בשנת 2008, מאמינה כי הפתרון המלא לכל בעיה בעור, מושגת באמצעות שילוב טכנולוגיות חדשניות ועדכניות בשוק אשר מביאות לתוצאות המיטביות בתחום.

ד"ר דניאל קאסוטו הינו כירורג פלסטי עם ניסיון עולמי בתחום האסתטיקה, בעל קליניקה פרטית במילאנו. לאחרונה הרחיב את פעילותו גם לישראל וכיום מהווה חלק מחברת אפילוג'יק. ד"ר קאסוטו עסק במהלך השנים במחקרים שונים בנושא הטיפול בצלקות אקנה.

בהמשך למחקריו של ד"ר קאסוטו הוא מביא בשורה חדשה בתחום, את מכשיר האנרג'ט המהפכני והחדשני המניב תוצאות יוצאות דופן. מכשיר האנרג'ט פועל בטכנולוגיה ייחודית אשר מטרתה לייצר פיצוץ מתחת לפני העור שגורם לחידוש העור ויצירת קולגן ואלסטין, כתוצאה מכך נוצר שיפור משמעותי במראה הצלקות. התוצאות משתפרות ככל שהזמן עובר. ישנם כיום מגוון טיפולים אחרים שמוצעים בשוק, אך לאחר מחקרים רבים בנושא שבמהלכם נבחנו תוצאות טיפולים שונים לאורך שנים, ד"ר קאסוטו מצא כי האנרג'ט אף משפר את תוצאות הטיפול ככל שהזמן עובר.

מכשיר האנרג'ט נותן פתרון טכנולוגי ייחודיי, לא פולשני, בהליך קצר וזמן החלמה קצר. בטיפול אחד עד שלושה טיפולים תושג התוצאה המקסימלית לשיפור מראה הצלקות, החטטים ופני העור בלפחות 50-60%.

עכשיו זה הזמן שלך לעשות את השינוי- הפתרון נמצא כאן!>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר