השב"ס מכחיש

דיווח פלסטיני: המחבלים הכלואים שובתים רעב

לאחר שמקורות פלסטיניים דיווחו על פתיחת שביתת הרעב של האסירים הביטחוניים השייכים לחמאס, בשירות בתי הסוהר אומרים כי אף אסיר לא החזיר את ארוחת הערב שלו (אקטואלי)

כלא ביטחוני (צילום: שב"ס)

על פי מקורות פלסטיניים, הערב (שני) פתחו האסירים הביטחוניים בשביתת הרעב בבתי הסוהר בישראל, לאחר שהמו"מ עם שירות בתי הסוהר נכשל. בשב"ס אומרים, אין אף אסיר שהחזיר את ארוחת הערב היום.

שלושת הדרישות העיקריות של האסירים הביטחוניים הם: ביטול המיסוך הסלולרי, חידוש ביקורי המשפחות וביטול הסנקציות. בנוסף הם מבקשים הקלות כמו קניות בקנטינה ועוד.

לאחר שהמשא ומתן על הדרישות בין האסירים לשב"ס עלה על שרטון, החליטו בכירי האסירים יחד עם עוד מאות אסירים לפתוח בשביתת רעב. בעקבות חוסר הרצון של השב"ס להיענות לדרישותיהם.

מנגד, בשרות בתי הסוהר מסרו: כי למרות הודעת האסירים הביטחוניים המשתייכים לחמאס כי הם הולכים לפתוח בשביתת רעב, אין אפילו אסיר אחד שהחזיר את ארוחת הערב שלו בחדרי האוכל של בתי הכלא.

כזכור, על פי דיווחים, ישראל העבירה לחמאס הצעה לבטל את המיסוך הסלולרי בתמורה לעצירת השביתה, העלולה להביא להסלמה בשטחי יו"ש ובעזה.

את המיסוך התקינו בשב"ס לאחר שעלה חשד כי מחבלים העצורים בכלא מכווינים פיגועים בעזרת שיחות אותם הם מבצעים מסלולריים שהוברחו לכלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר