נדחתה עתירתו של בן גביר כנגד פייסבוק

יו"ר וועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, דחה עתירת המועמד עו"ד איתמר בן גביר נגד חברת פייסבוק: "אין לי סמכות". בן גביר בתגובה: "מוזר, אצל אחמד טיבי הייתה סמכות" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר דחה הבוקר, יום הבחירות, את עתירתו של איתמר בן גביר, מועמד איחוד מפלגות הימין שעתר בדרישה להסיר את חסימת פרופיל המשתמש שלו בפייסבוק מספר ימים לפני הבחירות בשל פוסט שבו נכתב: "ימותו אלף מחבלים ולא תיפול שערה מראשו של חייל צה"ל".

השופט קבע, כי אין לו סמכות להתערב במסגרת עתירה שהוגשה לועדת הבחירות.

איתמר בן גביר אמר בתגובה: "מוזר שבעתירה של אחמד טיבי דווקא הייתה סמכות לתת הוראות פייסבוק ובמקרה של איתמר בן גביר אין סמכות. מוזר עוד יותר ששופטים שמתערבים בכל תחום מהתחומים במדינת ישראל קובעים דווקא בעתירות שלנו שאין להם סמכויות להתערב".

בן גביר הוסיף: "אין ספק, המערכת המשפטית לא רוצה אותי בכנסת, בוודאי לא בוועדה למינוי שופטים, אבל החל ממחר בעזרת השם ואם ירצה הבוחר אני מתחיל בשליחות בכנסת לעשות את המהפכה משפטית הכל כך נדרשת".

כזכור, לפני כשבוע הורה השופט מלצר לפייסבוק לחשוף את מפעילי עמוד הפייסבוק שהשמיץ את ח"כ אחמד טיבי בצורה בלתי מזוהה.

בן גביר הצביע הבוקר בקלפי שבקריית ארבע ואמר לאחר ההצבעה: "הבוקר בזה הוא בוקר של תקווה, בוקר של תפילה לעם ישראל. אני הולך לכנסת למען ילדינו, למען עתידנו ועמנו. מגיל 14 אני פועל למען עם ישראל ואני מקווה שעם ישראל יתן לי את האמון להילחם בשבילו מהכנסת למען ארץ ישראל, עם ישראל לפי תורת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר