מכתב התבוסה

בני גנץ: "הדיווחים הם הסיפור הלא סופי"

גנץ שהכריז אמש כבר על ניצחונו נאלץ הבוקר להתמודד מול אנשיו עם המספרים הכמעט סופיים שהותירו אותו עם מספר מנדטים קטן יותר וגוש שמאל-מרכז מצומק (פוליטי מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
גנץ כשעוד תפר את חליפת ראה"מ (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בני גנץ יו"ר כחול לבן, שהבין כבר כי חלומו להיות ראש הממשלה נגוז, כתב הבוקר (רביעי) לחבריו לסיעה: "חברים בוקר טוב. כן, בוקר טוב! הדיווחים מספרים את סיפורם הלא סופי".

"אמנם מסתמנים שמים קודרים אך אין בהם שני דברים: 1) אין בהם דבר סופי שכן יתכן ויהיו תנועות אלקטוראליות ויתכן ונוכל לפתח מהלכים פוליטיים כאלו או אחרים. 2) בוודאות אין בהם בכדי להסתיר את שמש התקווה אותה הענקנו לעם ולחברה בישראל", כתב גנץ, שאמנם עומד בראשות המפלגה השנייה בגודלה בכנסת אך גם מודע לכך שגוש השמאל מרכז קטן משמעותית מגוש הימין.

"הם, בוחרינו, ביקשו תקווה ואנחנו נתנו להם אותה. הם רצו דרך אחרת ואנחנו שרטטנו אותה. אז חברים, 'בנפול אוייבך אל תרא ובגוברו אל יירך ליבך'. לכן, אנחנו לא ניסוג מחובתנו הציבורית לייצג למעלה ממיליון אזרחים שביקשו מאיתנו משהו אחר.
הישג היסטורי חסר תקדים באמתחתנו. יש לנו על מה להיות גאים ונהיה כאלה", ניסה גנץ להציג באור חיובי את תבוסתו.

כרגע לא ברור אם 'כחול לבן' תוסיף להתקיים לאחר ההפסד בבחירות כגוף אחד או שיאיר לפיד יבחר להתפצל ולפעול שוב במסגרת יש עתיד כסיעה עצמאית. על פי דיווחים עוד קודם הבחירות בין שני האישים שוררת מתיחות בשל כמעט העלמתו לגמרי של לפיד מקמפיין הבחירות של המפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר