"לא משלימים עם התבוסה"

רוני מאנה: רוצים קמחא דפסחא? תלכו לביבי

מקורבו לשעבר של נתניהו, איש העסקים רוני מאנה, החליט השנה לא לתרום לנזקקים שהוא רגיל לתרום להם. לדבריו: "הם הצביעו ביבי, אז שלחתי אותם לביבי שיתן להם" (ברנז'ה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
קמחא דפסחא, אילוסטרציה (צילום: Yaakov Lederman/Flash90)

איש העסקים רוני מאנה, שהיה נחשב במשך שנים למקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובשנים האחרונות יחסיהם עלו על שרטון, יצא היום (רביעי) בהודעה, כי הוא לא יתרום כסף, למי שהצביע למפלגת הליכוד בראשות נתניהו.

בחשבון הטוויטר שלו כתב רוני מאנה בין היתר כי הבוקר הוא התעורר במצב רוח מרומם, לדבריו, הוא תכנן לעזור בכמה מאות אלפי שקלים למשפחות - לחג הפסח.

אך בעקבות כך שאותם משפחות הצביעו לביבי הוא הודיע לאותם משפחות, שלא יתקשרו אליו יותר, ושלח אותם לביבי שהוא יעזור להם.

מאנה הוסיף לטעון כי זו דמוקרטיה, והוא דאג לכך שכל החברים שלו גם יבטלו את התרומות הקבועות שלהם לאנשים "שהעזו" להצביע למפלגת הליכוד.

ישי לפידות הגיב לדברי מאנה ואמר לו: "אולי כל הקמפיין הנגטיבי שלך עשה להם רק טוב. אולי אנשים לא מאמינים באדם שהיה חבר של מישהו ואז רץ ללכלך עליו".

"אולי הרדיפה המתמשכת והמסורתית שלך ושל כלי התקשורת גורמות לעם שלנו לאהוב את הנרדף גם אם הוא לפעמים אשם. לא זמן לבדוק בית רציני אצלכם?". סיים לפידות.

גם איש יחסי הציבור מאיר גל, לא חסך בביקורת וכתב למאנה: "ביטלת ליהודים תרומות של אוכל בערב חג כי הם חושבים אחרת ממך?!? ואתה עוד כותב את זה פה?!? תתבייש".

"תפנה אותם אלינו - נעזור להם. לא צריך את הכסף שלך, מקווה שתחזור בך". הוסיף גל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר