בשב"ס בודקים

המחבלים השובתים רעב אוכלים בחשאי?

חמישים מחבלי חמאס הכלואים בסתר החזירו את הארוחות, אך שביתת הרעב אינה מתפשטת. בשירות בתי הסוהר בודקים: האסירים אוכלים בסתר אוכל אותו החביאו מראש (אקטואליה)

(צילום: MARK NEYMAN, לע"מ)

בשירות בתי הסוהר מעריכים כי המחבלים המזוהים עם חמאס שפתחו בשביתת רעב בכלא, אוכלים בסתר מזון שהטמינו מראש - כך דווח הערב (רביעי) בחדשות 12.

מנגד, הערב דווח על שני אסירים המשתייכים לג'יהאד האסלאמי ומוחזקים בכלא רמון שהועברו למרכז הרפואי של שב"ס בכלא איילון, לאחר שהודיעו כי הם מפסיקים לשתות מים.

על פי הדיווח, יש חמישים אסירים בינתיים שמחזירים מידי יום את הארוחות שלהם, במסגרת שביתת הרעב עליה הודיעו בעקבות המיסוך הסלולרי בבתי הכלא.

ככל הנראה, בתאיהם של אסירים אלה אוחסנו מגוון מוצרי מזון שהם אגרו מבעוד מועד, אותם הם אוכלים בסתר וכך הם מצליחים להתקיים.

בינתיים, נמשך המו"מ. שלושת הדרישות העיקריות של האסירים, הם: ביטול המיסוך הסלולרי, חידוש ביקורי המשפחות וביטול הסנקציות. בנוסף הם מבקשים הקלות כמו קניות בקנטינה ועוד.

כזכור, את המיסוך התקינו בשב"ס לאחר שעלה חשד כי מחבלים העצורים בכלא מכווינים פיגועים בעזרת שיחות אותם הם מבצעים מסלולריים שהוברחו לכלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר