שדדו הון רב

זייפו מאות כרטיסי אשראי - ונתפסו "על חם"

בני זוג מקריית ארבע נעצרו בחשד שנהגו להתקין מצלמות על כספומטים ברחבי ירושלים, להעתיק את מספר כרטיסי האשראי שעברו בהם, לשכפל אותם ולמשוך באמצעותם כספים (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בני זוג תושבי קריית ארבע נהגו לזייף כרטיסי אשראי על ידי התקנת ציוד חדיש ומתוחכם על כספומטים. בלשי המשטרה הצליחו לתפוס אותם בשעת מעשה, ועצרו אותם.

השניים, בשנות ה-30 לחייהם, נהגו לפי החשד להתקין ציוד מתוחכם על כספומטים ברחבי ירושלים, כך הם הצליחו להעתיק את מספר האשראי ועל ידי כך להנפיק כרטיסי אשראי.

לאחר תלונות רבות שהצטברו, במשטרה החליטו לפתוח בחקירה, בה תיעדו את בני הזוג מתקינים מצלמה ומכשיר בשם 'שפתיים' שקורא את הפס המגנטי באשראי.

ביום שני השבוע חיכו הבלשים מבעוד מועד לזוג באחד הכספומטים בירושלים, והצליחו כאמור לתעד אותם מתקינים את הציוד המתקדם והמתוחכם מעל המקשים ובתוך חריץ הכנסת כרטיסי האשראי.

בסיום, התרחקו מהמקום ותצפתו לעבר הכספומט. לאחר כמה שעות בהם בוצעו שימושים בכספומט על ידי אזרחים תמימים, חזרו אותם בני זוג, אל הכספומט ופרקו את הציוד שבו נשמרו פרטי כרטיסי האשראי של הקורבנות. הבלשים, עטו עליהם מידית, ועצרו אותם.

במסגרת החקירה נחקרו החשודים בעבירות של זיוף, הונאה בכרטיסי חיוב, החזקת ציוד שנועד לזיוף בכרטיסי חיוב, וכן קשירת קשר לעשות פשע.

ממשטרת ישראל נמסר: "זיוף, מרמה שכפול כרטיסי הינן מהעבירות החמורות בתחום בהם משתמשים העבריינים בשיטות שונות ומגוונות במטרה 'להכניס' את ידם לכיסו של האזרח הנורמטיבי ולפגוע בממונו, ברכושו וביטחונו".

"החקירה הסמויה, איסוף הראיות ומעצר החשודים, מהווים נדבך חשוב ומרכזי ביכולתה של המשטרה לאתר את אותם הגורמים ולהביאם לדין. כל זאת למען שמירה על סביבת חיים שגרתית ובטוחה לכלל האזרחים", נכתב עוד בהודעת המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר