בגיבוש צבאי

נער נהרג וחבריו נפצעו מהתהפכות אוטובוס

בתאונה קשה בדרום, סמוך לקיבוץ שומריה, הידרדר אוטובוס על שישה נערים בצד הדרך, בתוך בסיס צבאי; אחד מהם נפצע קשה, ולאחר מכן מצבו הידרדר ומותו נקבע (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ו' בניסן תשע"ט | 11.04.19
אילוסטרציה (צילום: Meir Vaknin/Flash90)

נער נהרג ועוד חמישה מחבריו נפצעו הערב (חמישי) כתוצאה מהידרדרות אוטובוס ריק על המאהל בו ישבו, בבסיס צבאי בדרום. ביום שישי בבוקר הותר לפרסום שמו: רון אליהו עובד ז"ל, בן 18, מפלמחים.

התאונה אירעה ליד קיבוץ שומריה שבצפון הנגב, כאשר מתחת לאוטובוס ההפוך נלכדו הנערים - שהיו שם בעת גיבוש צבאי לקראת גיוסם לצה"ל.

יעקב לוברבאום, חובש באיחוד הצלה שהעניק סיוע רפואי ראשוני לנפגעים, יחד עם צוותי רפואה של צה"ל, תיאר: "חלק מהנפגעים שהיו לכודים מתחת לאוטובוס נפגעו באורח קשה בינוני וקל עד בינוני. שלושה מסוקים נחתו בזירה לסייע בפינוי הנפגעים".

מדוברות מד"א נמסר תחילה: "התקבל דיווח במוקד 101 על תאונת דרכים; אוטובוס ריק מנוסעים שפגע בהולכי רגל סמוך לשומריה".

"חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול ל-6 פצועים, בהם צעיר כבן 18במצב אנוש שמטופל בשטח ו-5 פצועים שפונו בהכרה מלאה לבית החולים סורוקה - בהם 2 בינוני עם חבלות בבטן ובגפיים שפונו במסוק מד"א ו-3 קל עם חבלות בגפיים שפונו באמבולנסים של מד"א".

המשטרה עדכנה, כי היא פתחה ב"חקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה הערב סמוך לשומריה במהלכה התדרדר אוטובוס ופגע במספר אנשים. כתוצאה מהתאונה מטופלים במקום מספר פצועים בדרגות פציעה שונות. כמו כן, בשלב זה עוכב נהג האוטובוס לחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר