"כיכר הייטק"

תתפלאו: רובוט-עוזר אישי וירטואלי בבית זה לא חלום

תארו לעצמם רמקול ביתי שמשמיע מוזיקה בבית וכאשר מבקשים ממנו להדליק את האור או את הבוילר הוא יעשה זאת. ויותר מכך, המערכת גם תזהה שמתקרבים לבית ותדליק בוילר בחורף, ומזגן קירור בקיץ (דיגיטל)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

תעשיית הטכנולוגיה לשימוש אישי גדלה בכל העולם בצורה דרמטית. הפנטזיה של רובוט עוזר אישי כבר קיים ונגיש לכולם בצורה וירטואלית במכשירים ניידים לשיחות, הודעות ותזכורות.

העולם מתפתח כיום לעוזר אישי גם לבית, ובמיוחד לבית חכם. תארו לעצמם רמקול ביתי שמשמיע מוזיקה בבית וכאשר מבקשים ממנו להדליק את האור או את הבוילר הוא יעשה זאת. ויותר מכך, המערכת גם תזהה שמתקרבים לבית ותדליק בוילר בקיץ, ומזגן קירור בחורף.

הטכנולוגיה גם מאפשרת לנו כיום לחסוך את התור לבדיקות רופא אף אוזן גרון, באמצעות מכשיר ביתי שמשדר לרופא בזמן אמת את הנתונים הרפואיים שלנו, מה שיחסוך לכל אחד את הנסיעה והפקקים.

בתכנית מתארח דביר רזניק מנהל השיווק בחברת Harman ישראל, - חברה שרכשה מספר חברות בארץ במאות מילונים ונמכרה במליארדים - שיספר לנו כיצד חברה עם מותגים מעולם הרכב והאבטחה קשורה לפיתוחים הללו.

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי, יזם ומשקיע.

צפו בפרק המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר