ההורים זועמים

מחדל: גננת נדבקה בחצבת והגיעה לעבודה

הורים לילדים בגן עירוני ירושלים, זועמים לאחר שעדכנו אותם רק בשעות הערב, כי הגננת, שהגיעה לעבודה בבוקר, נדבקה בחצבת. משרד הבריאות: הילדים שנחשפו לא נדבקו (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

גננת מירושלים, שנבדקה בחצבת, החליטה להופיע בכל זאת לעבודה בגן. ההורים זועמים, לאחר שעודכנו בכך רק בשעות הערב - כך נחשף בכאן חדשות.

לטענת ההורים, גם לאחר שהוזהרו באיחור, הם לא קיבלו הנחיות נוספות וכי כשבאו לטיפת חלב הם המתינו במשך שעות לחיסון משום שהעירייה לא תגברה את מספר האחיות בתחנה - ולכן שהו לצד תינוקות לא מחוסנים.

על פי הדיווח בכאן חדשות, אחת האימהות, שהמתינה במשך שעתיים, החליטה לנסוע ללשכת הבריאות המחוזית ולחסן שם את בנה - כאשר את הנסיעה ביצעה ברכבת הקלה, העמוסה בנוסעים.

בתגובה לתלונות ההורים, נמסר בתגובה ממשרד הבריאות כי "מכתב רשמי מטעם לשכת הבריאות המחוזית הועבר לגננת המחליפה שהתבקשה להעבירו לכלל ההורים. במכתב נמסר כי הורי הילדים מתבקשים להביא את ילדיהם לקבל חיסון נגד חצבת בטיפת החלב בה הם מטופלים".

"הנחיה זו הינה הנחייה שגרתית במצב כזה של חשיפה לחולה חצבת. הילדים שנחשפו לא נדבקו במחלת החצבת, ולכן לא היוו סכנה לתינוקות האחרים אשר טופלו כשיגרה בטיפת החלב. בשל העומס בטיפת החלב הוצעה להורים גם האפשרות לקבל את החיסון בלשכת הבריאות המחוזית".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "הגננת בחרה לבוא לעבוד בגן ומובן שאילו הייתה חולה ונעדרת מהעבודה, העירייה הייתה פועלת לדאוג להחלפתה".

"כאשר נודע לגננת על מחלתה היא פנתה לטיפול רפואי כנדרש וכן הורי הגן עודכנו באופן מיידי כדי לאפשר לילדים שאינם מחוסנים באופן מלא להתחסן. הנחיות להארכת יום העבודה של האחיות ופתיחת תחנות טיפת חלב מתקבלות ממשרד הבריאות על פי בחינת הצרכים והיקפי ההתפרצות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר