"יצחק מודה ליצחק"

לאחר שנכנס לכנסת: יצחק פינדרוס מודה ליצחק רביץ

יצחק פינדרוס, ידידו הוותיק של יצחק רביץ עוד מימי ביתר עילית, שיגר לו הערב הודעת תודה מרגשת, על כך שבזכותו נכנס לכנסת, והודה לו על גידול המצביעים בטלז-סטון (חרדים)

פינדרוס ורביץ במטה הבחירות של יהדות התורה (צילום: אלי הלר)

הערב (שלישי) שיגר חבר הכנסת החדש יצחק פינדרוס מיהדות התורה, תודה והוקרה לראש מועצת קריית יערים על כך שפעל למען הגדלת המצביעים ליהדות התורה ביישוב.

לאחר טענות שהועלו כי בקרית יערים (טלז-סטון) ירדו מספר המצביעים ליהדות התורה, השמיני של יהדות התורה שולח לראש המועצה הודעה בה הוא מכיר, ומוקיר את פעילותו למען הגדלת כוחה של יהדות התורה.

ההודעה שפינדרוס שלח לרביץ

בהודעה שפינדרוס שיגר לרביץ הוא כותב בין היתר:"ר' יצחק ידידי, רוצה להודות לך על ההתגייסות הגדולה שלך להצלחת המערכה בבחירות האחרונות, למען הצלחת המפלגה".

"זכתה קרית יערים שתעמוד בראשה , וזכתה כי יהיה גידול דרמטי של 30% בהצבעה לג'. ואני כמו כל יתר חברי הסיעה יודעים כי היה לך חלק לא מבוטל בהכנסת הנציג השמיני לכנסת".

יצויין, כי הצמד רביץ ופינדרוס, ידידים ותיקים עוד מתקופת היותם חברים ב'דגל התורה' בביתר עילית, כאשר חבר הכנסת הבלתי נשכח ר' אברהם רביץ ז"ל ובנו יבדל"א - יצחק היו אלה שהריצו את פינדרוס לראשות העיר.

בנוסף שניהם כיהנו יחד בעירייה, פינדרוס כראש העיר, ורביץ שימש חבר הנהלת העיר, חברות זו נשמרה לאורך השנים, וכעת הגיעה לשיאה כאשר רביץ הוא זה שלמעשה הכניס את פינדרוס לכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר