קו פתוח בנושאי פסח

מאוחדת ומוקד ה.ר.ב נותנים מענה לאלפי שיחות נכנסות לקו הפתוח בנושאי פסח

הקו הפתוח פועל החל מיום א' ועד יום ה' מהשעה 7:00 בבוקר עד 23:00 • בצוות המשיבים רבני מוקד ה.ר.ב בראשות הגאון הרב משה שאול קליין וצוות רופאים מומחים ממאוחדת (חדשות בריאות, שיווקי)

קו פתוח בשיתוף מוקד ה.ר.ב (צילום: יח"צ)

כמדי שנה בימים אלו מקיימת מאוחדת קו פתוח בשיתוף מוקד ה.ר.ב בקו הפתוח יקבלו מענה לשאלות בנושאי פסח: טיפולים רפואיים, תרופות, תכשירים, שיעור המצוות ועוד. בצוות המשיבים פוסקים מובהקים בשילוב רופאים מומחים ורוקחים שומרי תו"מ.

הקו פועל מיום ראשון עד יום חמישי, בין השעות 11:00-23:00:00 בטלפון 02-5020202.

יו"ר המוקד הרב ישראל פינחס טירנואר מוסר כי אל הרבנים המשיבים לאורך כל השנה, מצטרפים רבנים נוספים שיפסקו לפי הוראות הגרמ"ש קליין שליט"א, "מנסיון העבר למדנו, כי לקראת הפסח גוב זרם השאלות, הנוגעות לשאלות רבות וסבוכות, וכמו תמיד נשתדל לספק להם את המענה המוסמך ביותר, במהירות וביעילות, בעברית, אידיש ואנגלית. ברצוני להודות ולברך את ראשי קופ"ח מאוחדת, שאוזנם קשובה לצרכי הציבור, ולא חוסכים מאמצים ומשאבים, לעמוד לימיננו, לתועלת עם ישראל כולו". המוקד פועל ברציפות במס' טלפון: 02-5020202.

כמו כן הוציאה מאוחדת, לאחר עמל רב, חוברת מרשימה ובה רשימת התרופות המאושרות וכשרות לשימוש בחג הפסח וזאת בשיתוף בד"צ העדה החרדית.

כידוע, חומרי הגלם של רבים מהתרופות עלולות להכיל חמץ, ואשר על כן עורכת מאוחדת מידי שנה בשיתוף עם בד"ץ העדה החרדית רשימה מפורטת של התרופות שאין בהן חשש חמץ ועל כן מותרות לשימוש ללא פקפוק.

חוברת זו כבר הפכה לאחד מהדברים להם ממתינים לקוחות מאוחדת כמו גם שאר הציבור ואשר ממנו שואבים את המידע החיוני.

מנהל השיווק מחוז ירושלים הרב משה ברים: "מאוחדת דוגלת במצוינות ולא מתפשרת בכל תחום בו היא פועלת. החיבור למוקד ה.ר.ב נובע מרצון להעניק לפונה את המידע המוסמך ביותר. כבכל שנה אנו מברכים ושמחים על שיתוף הפעולה עם מוקד ה.ר.ב לטובת כלל עמך בית ישראל .

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר