ממשלת נתניהו ה-5

חוק הגיוס; נתן אשל יתווך בין החרדים לאביגדור ליברמן

נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה, ינסה לתווך בין העמדה החרדית בנוגע לדרישות בחוק הגיוס ליו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן המתעקש שהחוק יאושר ללא אף תיקון (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אשל בכניסה למעון רה"מ, ערב הבחירות (צילום: כיכר השבת)

צוות המשא ומתן של 'הליכוד' בראשות השר יריב לוין ומקורבו של ראש הממשלה - נתן אשל נפגש היום (ראשון) עם צוות המשא ומתן של 'ישראל ביתנו' בראשות ח"כ עודד פורר.

בסיום הפגישה נמסר מ'ישראל ביתנו' כי: "במהלך הפגישה שהתקיימה ברוח טובה, הציגו נציגי ישראל ביתנו את דרישות הבסיס של המפלגה לכניסה לממשלה הבאה בנושאי הביטחון, עלייה וקליטה ודת ומדינה.

"הצדדים קבעו להיפגש שוב בזמן הקרוב להמשך המשא ומתן".

במרכז המשא ומתן עומד חוק הגיוס, כאשר הסיעות החרדיות מבקשות לבצע בו שינויים לפני שיעלה להצבעה במליאת הכנסת, אך יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן מתנגד לכל שינוי בנוסח הצעת החוק שהוכנה על ידי משרד הביטחון וצה"ל.

מי שינסה להתגבר על הקשים ולהביא להסכמה בין הצדדים הוא נתן אשל, ששימש בעבר כראש הסגל של רה"מ בנימין נתניהו אך עזב את תפקידו בשל פרשה מביכה במשרד רה"מ.

יו"ר מר"צ תמר זנדברג ביקש לפסול את אשל מלהשתתף במשא ומתן אך במשרד המשפטים הבהירו כי אשל חבר בצוות פוליטי ולא עובד בשירות המדינה.

לדברי זנדברג: "גם ב2013 נתן אשל היה אמור להשתתף בצוות המו"מ והתקפל בגלל לחץ ציבורי. עכשיו אבדה הבושה. היועמ"ש היה צריך להחיל את רוח הסדר הטיעון ולא לאפשר את הסיטואציה הזאת. המינימום שמוטל על נבחרי הציבור שלנו הוא להפסיק לשתף איתה פעולה ולהשהות את המו"מ הקואליציוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר