הותר לפרסום

צפו: הערבים הבריחו נשק מירדן לישראל

כוחות הביטחון סיכלו, בפעילות מבצעית ממוקדת בשיתוף פעולה של המשטרה וצה"ל, הברחה של עשרות אקדחים ותת מקלע משטח ירדן לישראל, על ידי ערבים ישראלים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

היום (ראשון) הותר לפרסום כי ביום חמישי, בשעות הלילה, בתום פעילות סמויה, סיכלו בלשי היחידה המרכזית של משטרת ישראל בשיתוף לוחמי צה"ל הברחת נשקים מירדן לישראל.

"בפעילות מבצעית ממוקדת ששילבה יכולות מודיעיניות ואמצעים טכנולוגים ובוצעה על ידי כלל יחידות הימ"ר וחיילי חטיבת הבקעה של צה"ל הצלחנו לסכל הברחת נשקים במסגרת המאבק המתמשך בגורמי פשיעה הפוגעים בביטחון הציבור." מסר מפקד הימ"ר בתום הפעילות המורכבת.

במהלך הפעילות הסמויה בסמוך לגבול ירדן -ישראל, הבחינו הבלשים בחשוד אשר העביר לשטח ישראל תיק גדול.

בתום הפעילות עצרו הבלשים שני חשודים המתגוררים בבאקה אל גרבייה, שהגיעו סמוך לגבול על מנת לאסוף את התיק, בבדיקת התיק נתפסו 31 אקדחים מסוגים שונים ותת מקלע אחד.

במקביל למעצר החשודים בסמוך לגבול, הצליחו הכוחות לעצור שני חשודים נוספים שהמתינו בכלי רכב בתחנת דלק סמוכה. על פי החשד, הם היו אמורים לנסוע בשני כלי רכב ולהעביר את כלי הנשק לתחומי המדינה.

מעצר ארבעת החשודים הוארך ביום שישי האחרון בבית משפט השלום בנצרת. מעצר שני חשודים הוארך בחמישה ימים ומעצר שני חשודים נוספים הוארך בשבעה ימים.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור כלי נשק,אמצעי לחימה וחשיפה של אותם עבריינים המסכנים את שלום הציבור עד להבאתם לדין על מנת למגר את תופעת האלימות והשימוש באמצעי לחימה ולשמור על שלומו וביטחונו של הציבור", נמסר מדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר