2 פצועים קשה

בכניסה לבני ברק: תאונה קשה עם משאית

בכביש 4, סמוך למחלף גבעת שמואל ולכניסה לעיר בני ברק, אירעה הלילה תאונה קשה בין משאית, אוטובוס ורכב פרטי. שני בני אדם נפצעו באורח קשה ופונו לבית החולים (חדשות)

זירת האונה (צילום: תיעוד מבצעי 'איחוד הצלה')

לאחר חצות הלילה (שלישי) הוזעקו כוחות החירום וההצלה לתאונת דרכים קשה בכביש 4, סמוך למחלף גבעת שמואל ולכניסה לעיר בני ברק.

כוחות ההצלה גילו זירה קשה בשל התאונה בה היו מעורבים משאית, אוטובוס ריק מנוסעים ורכב פרטי.

הכוחות העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 50 שנפצע באורח קשה, לאישה כבת 30 שנפצעה גם היא במצב קשה ולפצוע נוסף במצב בינוני.

שלושת הפצועים פונו על ידי אמבולנסים להמשך טיפול בבתי החולים באזור.

מושיקו מוסקוביץ מנהל אגף חירום וביטחון באיחוד הצלה שהיה ראשון במקום סיפר: "במהלך נסיעה נתקלתי בתאונה הקשה, יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו סיוע רפואי מציל חיים לנפגע באורח בינוני עד קשה ולנפגעת נוספת באורח קשה לאחר שחולצה על ידי כיבוי אש מרכבה".

ממד"א נמסר כי "בשעה 00:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת דרכים קשה בין משאית לאוטובוס ריק מנוסעים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון את נוסעי המשאית אשה כבת 30 במצב קשה, מעורפלת הכרה עם פגיעה רב מערכתית וגבר כבן 43 במצב בינוני עם פגיעת ראש, בהכרה מעורפלת. נהג האוטובוס שחש ברע טופל ופונה במצב קל".

מהמשטרה נמסר כי "בכביש 4 סמוך למחלף גבעת שמואל אירעה תאונה דרכים בין אוטובוס למשאית. על פי הדיווח שניים פונו במצב אנוש (ע"פ גורמי הרפואה) לבית חולים בלינסון ופצוע נוסף פונה במצב קל (ע"פ גורמי הרפואה). כוחות משטרה במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר