'תרבחו ותסעדו'

המונים חגגו את ה'מימונה'; גם הפוליטיקאים

מראש הממשלה, עבור דרך שרת המשפטים היוצאת איילת שקד ועד אפילו יאיר לפיד - כולם באו אמש להתחכך במשתתפי חגיגות המימונה, והפריחו הצהרות אחדות (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
איילת שקד, הערב (צילומים: דוברויות המפלגות, באדיבות המצלם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב (מוצ"ש) בחגיגות המימונה באור עקיבא, ואמר: "זה חג מיוחד - שכולו שמחה".

"אנחנו סיימנו עכשיו את חג הפסח", המשיך נתניהו. "חג הפסח תמיד מדבר אליי משום שאין עם שנלחם על חירותו כמו עם ישראל מול כוחות כל כך גדולים ובעוז רוח כל כך גדול. לפעמים נכשלנו אבל אף פעם לא איבדנו את התקווה ושמרנו על התקווה לחזור לארצנו ולבנות בה את מדינתנו".

לדברי ראש הממשלה, "המשמעות של החג הזה - היא לחבר את העם שלנו לארץ שלנו, למדינה שלנו ולתת לכולם את ההזדמנות השווה והטובה לחיות במדינה המופלאה שלנו".

"בחול המועד נסענו בארץ. כל מי שביקש להצטלם, הצטלמנו איתו. אז זאת לא הייתה בדיוק חופשה, אבל זאת הייתה זכות גדולה. אני אוהב אתכם, אני גאה בכם, וכולנו גאים ביחד במדינה הנהדרת שלנו. חג שמח, תרבחו ותסעדו!", סיים נתניהו את דבריו לחוגגים הצוהלים.

הרב אליהו אילוז, רבה של אור עקיבא, אמר לראש הממשלה: "הקב"ה החליט שתישאר ראש ממשלה, אז כך קרה. אלוקים יבקש את הנרדף. ככל שירדפו אותך, כך תגדל יותר".

(צילום: שמעון אסייג)

גם אויבו הפוליטי של נתניהו, ח"כ יאיר לפיד מראשי 'כחול לבן', הגיע הערב יחד עם רעייתו ליהיא לאירועי המימונה המסורתיים ברחובות ובהר אדר.

את הערב פתח לפיד בבית משפחת בלום ברחובות, בו המארח זוהר בלום, סגן ראש העיר וראש מטה ותיק של יש עתיד (כחול לבן), העורך מדי שנה את המימונה על פי כל המנהגים, בירך את לפיד בעלי חסה טבולים בחלב.

לפיד אמר למארחיו, כי "הסיפור של יציאת מצרים הוא סיפור של קבוצה של אנשים שמציבים לעצמם מטרה ושום דבר לא יעצור אותם. גם אם יתמהמה בוא יבוא. חג שמח ומתוק לכולם".

מי שעוד הוכיחה כי כוונתה להישאר בזירה הפוליטית איתנה מתמיד, למרות תבוסת מפלגתה בבחירות, היא שרת המשפטים איילת שקד (הימין החדש).

שקד התארחה הערב, כמנהג שאר עמיתיה הפוליטיקאים: סיעת אמונה במשפט חגגה את המימונה עם שרת המשפטים, איילת שקד, בביתו של חבר הסיעה עו"ד מוטי חזיזה במבשרת ציון.

בהתייחסותה לחתימת הקיום שלה לשחרור שני האסירים הסורים, עליה כזכור דווח מוקדם יותר היום, אמרה שקד: "משרד המשפטים ובית הנשיא היו מעורבים במהלך. הכל נעשה בהתאם לחוק ובאישור היועץ המשפטי לממשלה".

(צילום: שמעון אסייג)
(צילום: שמעון אסייג)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר