הנתק עם יו"ר ש"ס

"יש לו קוד בטלפון": חברי ג' התבדחו על דרעי

חברי יהדות התורה אישרו את מינויו של ח"כ יעקב אשר ליו"ר הסיעה בכנסת, לא לפני שהדגישו כי זה זמני בלבד. ברקע ריח, המתח עם ש"ס, מאז החבירה לאלי ישי • צפו (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג בניסן תשע"ט | 28.04.19
(צילום: כיכר השבת)

סיעת יהדות התורה המורחבת התכנסה בצהריים (ראשון) לישיבה חגיגית, אחרי ההישג של שמונת המנדטים בבחירות האחרונות לכנסת.

בפתח הישיבה נבחר ח"כ יעקב אשר לתפקיד יו"ר הסיעה הזמני, עד לחלוקת התפקידים הפנימית בתוך 'דגל התורה'. יצוין, כי בהסכם הפנימי בין 'דגל' ל'אגודת ישראל', תפקיד יו"ר הסיעה יהיה בידי החברים הליטאים.

בישיבה השתתפו גם חברי הכנסת החדשים, כולל הנציגים שיכנסו במסגרת 'החוק הנורבגי' המורחב.

חילופי דברים משעשעים נרשמו בישיבה בענין מינוי אשר, כאשר ליצמן אמר "לפי ההסכם, יו"ר הסיעה הוא של דגל, בקדנציה הזאת, ואחרי זה נתחלף, ופנה לחברי 'דגל' "תודיעו מי יהיה מטעמכם".

יו"ר דגל גפני מיהר להשיב "יעקב אשר", אך זה התערב ואמר: "אני מצהיר שזה פנימי אצלנו - עד לחלוקת התפקידים". כשליצמן הגיב "זה לא ענייני", ענה אשר: "כשאמרתי פנימי, הסתכלתי על גפני...".

לשאלת "כיכר השבת" באשר לנתק עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, בשל האיחוד עם אלי ישי, חברי הכנסת התבדחו. ליצמן טען ש"דרעי לא צלצל" וח"כ אורי מקלב הוסיף שגפני לא התקשר לדרעי בגלל "שיש לו קוד בטלפון".

קודם ישיבת הסיעה, התכנסו חברי 'אגודת ישראל' בלשכת סגן השר יעקב ליצמן, ובהמשך הערב צוותי המו"מ של יהדות התורה והליכוד צפויים להיפגש לישיבה ראשונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר