תאונת ה'פגע וברח'

מכחיש קשר: "לא חשוף לתקשורת חילונית"

נתנאל סנדרוסי, שהסגיר עצמו לאחר שלכאורה דרס ילד ברמות ונמלט, טוען כי לא ידע שמחפשים אחריו כי איננו חשוף לתקשורת, זאת למרות שהוא מחזיק בחשבון אינסטגרם (בארץ)

החשוד על רקע זירת התאונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת; דוברות המשטרה)

ה'פגע וברח' בירושלים: בחקירתו, טען הנהג שעל פי החשד דרס ילד בשכונת רמות בירושלים, פצע אותו אנושות וברח מהזירה, כי לא ידע שמחפשים אחריו.

כזכור, מוקדם יותר היום (ראשון) הסגיר עצמו נתנאל סנדרוסי, הנהג החשוד, לידי המשטרה וזאת בתום מצוד שערכה אחריו המשטרה, ובזמן שבבית החולים ממשיכים להילחם על חייו של הילד, חיים בנימין בן ה-11.

לפי דיווח של יערה שפירא מחדשות 'כאן 11', בחקירתו הכחיש סנדרוסי קשר לתאונה וטען שיש להתחשב בו, למרות שלא הסגיר עצמו מוקדם יותר כאשר התפרסם שהמשטרה מחפשת אחריו. לדבריו, "לא ידעתי שמחפשים אחרי מאחר ואני לא חשוף לכלי התקשורת החילוניים".

בנוסף פורסם ב'חדשות 13' כי סנדרוסי טוען עוד בחקירותיו כי לא הוא נהג ברכב בזמן התאונה: לדבריו, "השכרתי את האוטו, והחזרתי אותו לאן שאמרו לי".

יצוין, שהחשוד טען כי איננו חשוף לתקשורת החילונית, למרות שברשותו חשבונות ברשתות חברתיות שאינן מתאימות למי שמתהדר כי אינו נחשף לתקשורת חילונית, כגון 'אינסטגרם'.

מחשבונו של הנהג החשוד באינסטגרם אף פורסמו בימים האחרונים צילומי מסך של פוסטים, ובהם הוא מתפאר בנסיעות מופרעות שביצע לכאורה. אם כי לא ברור כי הוא אכן הנהג בתיעודים אלו.

יוזכר, כי לילד הפצוע עוד נדרשים רחמי שמיים מרובים, ובהוראת מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי, הוסיפו לילד את השם "חיים": חיים בנימין בן שושנה רייזל, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

מתוך חשבון האינסטגרם של סנדרוסי (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר