"חשש בריאותי"

בגלל החרדים והחצבת: הטיסה לניו יורק - הוכנסה להסגר

טיסה מסנטה דומיניק לניו יורק, עוכבה בהסגר לאחר שנוסעים חששו כי בני משפחה חרדית - חולים במחלת החצבת, בעקבות הסערה התקשורתית. המשפחה נמצאה בריאה, והטיסה שוחררה (עולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בהלת החצבת בארה"ב הביאה לכך שבגלל משפחה חרדית טיסה שלמה מהרפובליקה הדומיניקנית סנטו דומינגו לניו יורק, עוכבה בהסגר בנמל התעופה בניו יורק, עד שבני המשפחה נבדקו ונמצאו בריאים לחלוטין.

על פי הדיווחים, נוסעים במטוס טענו כי ילדי המשפחה נראו עם נקודות אדומות על פניהם מה שעורר את חשדם כי מדובר במחלת החצבת שהתפשטה בחודשים האחרונים בארה"ב ועוררה סערה רבתי בשל המחלוקת סביב החיסונים נגד המחלה.

בני המשפחה המתגוררים באזור לייקווד, שהיו בחזור מחופשת הפסח בקאריביים, טענו לעומת זאת שהילדים בריאים לחלוטין וכי הנקודות האדומות הן סך הכל עקיצות יתושים שנפוצים במזג האוויר החם שבקאריביים.

המטוס עוכב עד שאכן הוכח במהירות כי הילדים חוסנו באופן מלא כנגד המחלה ורק אז שוחררו נוסעי הטיסה מהמטוס.

על פי הדיווחים, בני המשפחה טוענים כי הסיבה היחידה לאירוע היה מראם החרדי. "אנו אנשים נורמטיביים לחלוטין שמחסנים את ילדינו כפי שרוב החרדים עושים. רק בגלל המראה עוכבנו ובוישנו ליד אנשי המטוס כולו".

כזכור, מחלת החצבת עוררה תגובות אנטישמיות כאשר בכלי התקשורת הועלתה הטענה כי "היהודים מעבירים מחלות".

מחברת התעופה 'ג'טבלו' נמסר בתגובה: "אחרי דיווחים על חשש בריאותי במהלך הטיסה, היה נדרשת התערבותם של שירותי הרפואה כדי שהלקוחות ייבדקו. כל הלקוחות נמצאו נקיים ובריאים והנוסעים ירדו ממנה בשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר