ממשלת ימין?

צפו: מאות שוטרים הרסו בתי יהודים בבנימין

כוחות גדולים של משטרה, מג"ב והמנהל האזרחי הגיעו ליישוב כוכב השחר לצורך הריסת מבנים בגבעות הסמוכים, עליהן נבנו מאחזים בלתי חוקיים. בינתיים נהרסו 5 בתי יהודים. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
צפו בפינוי (צילום: יונתן רחמים, אמונה אביונה ועו"ד נתי רום - חוננו)

מאות שוטרים, לוחמי משמר הגבול ויס"מ, הגיעו הבוקר (שלישי) מלווים באנשי המנהל האזרחי ליישוב כוכב השחר שבבנימין, משם יצאו לפנות ולהרוס בתי יהודים בגבעות הסמוכות.

המדובר בבתים שנבנו בניגוד לחוק, במאחזים בלתי חוקיים. נכון לעכשיו, הרסו הכוחות 5 בתים של יהודים במאחז מעוז אסתר, ביניהם בית של זוג צעיר שהתחתן לפני שבועות ספורים בלבד.

הכוחות הגיעו עם כלים כבדים, והתושבים חוששים כי המשטרה והמנהל האזרחי לא יסתפקו בכך, וימשיכו בהרס בתי תושבים נוספים במאחזים אחרים.

מאות צעירים הגיעו למקום במטרה למחות נגד הרס הבתים ולנסות למנוע את פינוי היישובים היהודים, אך כוחות הביטחון חסמו את הגישה למקום.

בינתיים דווח על 6 עצורות ביישוב כוכב השחר, שנעצרו על ידי השוטרים בעת שניסו למנוע ולעכב את הרס הבתים. עו"ד מארגון חוננו נמצא במקום ומסייע להם משפטית.

עו"ד נתי רום מארגון חוננו, דיווח מהזירה ועדכן כי גם לעורכי דין מסרבים השוטרים להגיע למקום. הוא דיווח על פגיעה קשה בזכויות היסוד של היצורים, ועל פגיעה קשה בהם.

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל ארגון חוננו מסר "מניסיוננו באירועים כאלה זכויות אדם נרמסות ברגל גסה. אני מזהיר את הכוחות ואת שולחיהם שלא ירימו יד כנגד המוסר והחוק. על התנהגויות מרושעות כפי שחווינו רבות בעבר יחשפו אתכם לתביעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר