טרגדיה בעפולה

נפטרה הפעוטה שאיבדה את ההכרה בביתה

פעוטה חרדית כבת ארבעה חודשים איבדה את הכרתה בביתה בעיר עפולה עילית. לאחר מאמצי החייאה במקום, פונתה לבית החולים במצב אנוש, שם קבעו הרופאים את מותה (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

בבית חולים העמק נקבע מותה של הפעוטה בת ארבעת החודשים שאיבדה את ההכרה בביתה, בעיר עפולה, ופונתה לבית החולים כאשר מצבה מוגדר אנוש.

כוננים, חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום, העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופתחו במאמצי החייאה מתקדמים.

הפעוטה פונתה להמשך טיפול רפואי בבית החולים, תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה, כאשר מצבה מוגדר אנוש, אך כאמור, הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "פרמדיק וחובשים באיחוד הצלה סניף עפולה בהחייאה בדקות אלו על פעוטה שאיבדה את ההכרה בביתה בעפולה עילית. בשלב זה מצבה מוגדר אנוש ונסיבות ואופי המקרה בבדיקה. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

איציק שעיו חובש באיחוד הצלה סיפר: "יחד עם פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה וחובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום ביצענו החייאה על הפעוטה. לאחר מכן היא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים".

מדוברות ארגון הצלה נמסר: "מנדי איצקוביץ אחראי 'ארגון הצלה' סניף גלבוע שהגיע ראשון למקום העניק טיפול רפואי וביצע פעולות החייאה יחד עם כונני הצלה נוספים וצוותי מד"א על תינוקת כבת 4 חודשים והיא פונתה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים העמק בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר