התירוץ המקורי

כהן: אני מדרום אמריקה הקריאה שלי איטית

המשנה לראש העיר י-ם ויו"ר וועדת ההקצאות שלה מסרב לכנס את הוועדה מאז הבחירות, זאת כדי לשנות את מעמדה ולהחזיר לה את כוחה ובינתיים הוא מנפק תירוץ מעניין (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
חיים כהן (תמונה: Yaakov Cohen/Flash90)

וועדת ההקצאות של העירייה לא התכנסה מאז כינון הקואליציה העירונית כדי לאשר הקצאות חדשות למבנים. הסיבה: יו"ר הוועדה חבר המועצה מטעם ש"ס, והמשנה לראש העיר, חיים כהן, שמסרב לכנס אותה בתירוץ מקורי במיוחד, כך על פי הדיווח של רפי פרלשטיין ב'ידיעות ירושלים'.

בעבר היה נהוג שהדרג המקצועי בעירייה היה יושב כוועדה מייעצת לוועדה ובעצם מכתיב לוועדה מה עליה לאשר, מה שהפך אותה לחסרת משמעות מעשית וכחותמת גומי להמלצות הדרג המקצועי.

כדי שהמועצה תוכל לאשר את ההקצאות הן צריכות לקבל את אישור הוועדה, אך כהן כאמור תוקע את העניין ומסרב לכנס את הוועדה.

כהן מתכוון לשנות מעתה והלאה את התנהלות הוועדה והוא אינו מוכן לשמש כחותמת גומי עבור המלצות העירייה. לפי הדיווח של פרלשטיין, כהן אמר בשיחות סגורות, כי הוא מתכוון לעבור על כל סעיף וסעיף בהמלצות של הוועדה ועד שלא יבין עד הסוף כל הקצאה במדויק לא ייכנס את הוועדה.

כהן מסר בתגובה: "כידוע לכבודו שאני במקור מדרום אמריקה ולכן הקריאה שלי איטית ויש הרבה חומר ופרוטוקולים לקרוא וללמוד וזה לוקח לי הרבה זמן. קצת סבלנות ובעז"ה הכל יגיע על מקומו בשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר