ש"ס נכנעת?

פרסום ראשון: קריספל התפטר מעיריית אלעד

על רקע המתיחות בין ש"ס באלעד לראש העיר ישראל פרוש, ולקראת כניסה אפשרית של הסיעה לקואליציה העירונית, התפטר היו"ר המקומי צוריאל קריספל מחברותו במועצה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
קריספל (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס בעיר אלעד צוריאל קריספל התפטר מחברותו בעיריית אלעד, זאת בצל המתיחות בין ש"ס בעיר היושבת לעת עתה באופוזיציה לראש העיר ישראל פרוש.

ל'כיכר השבת' נודע כי קריספל סיכם עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי עוד בימים שקדמו לבחירות, כי לא ימשיך לכהן בתפקידו בעירייה.

בהודעה שהוציא לאחר התפטרותו כתב קריספל: "אשאר נאמן להבטחתי ולא אמנה כאן אפילו לא מקצת תחלואי העירייה והעומד בראשה, אך זה זמן רב שפניתי לראשי התנועה לשחרר אותי משליחותי, ופעם אחר פעם נעניתי בשלילה".

"זמן רב לפני הבחירות סוכם ביני לבין יו"ר התנועה שלא אמשיך לקדנציה נוספת, גם סיכום זה לא עמד לי ונדרשתי שוב להוביל את הסיעה בעיר גם בבחירות האחרונות אך בהתנייה שאפרוש בהזדמנות הראשונה שאוכל, ואכן הגיע הרגע המצער מאוד מבחינתי אך הבלתי נמנע", הוסיף יו"ר ש"ס המקומית.

בסיום מכתבו הדגיש: "אני עושה זאת בלב כבד באמת ובתמים, אמשיך לסייע לחבריי היקרים ככל שיידרש מחד, אשתדל אי"ה לתרום מניסיוני למען הכלל במקומות אחרים בל"נ, היו שלום יקיריי ואהוביי, כולי תקווה שאכן הדברים יסתדרו בסופו של דבר עם הנהגה אחרת, אם יוחלט על כניסה לקואליציה, ואייחל לכך בכל ליבי ומאודי".

לידי 'כיכר השבת' הגיעו שמותיהם של המועמדים להחליפו בתפקיד: ישראל אלנקווה - פעל ש"ס מוכר בעיר, משה סעדון - מנהל מחלקת הגביה בעירייה, חנן זיגדון - חבר מועצה מטעם ש"ס ומנחם שם טוב המקורב לרב העיר הגאון רבי מרדכי מלכה.

גורמים בעיריית אלעד מעריכים כי התפטרותו של קריספל תסלול את הדרך להצטרפות ש"ס לקואליציה של ישראל פרוש, אלא שאחת הבעיות שעדיין תעמוד מול ש"ס היא ההבטחה לברק צברי מסיעת ש"י לא להיכנס בלעדיו לקואליציה, כאשר בעקבות כך צפויים בשתי הסיעות לדרוש את תפקיד הסגן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר