כך תנצחו אלרגיה אביבית בעזרת פעולה פשוטה

אם התרגלתם בשבועות האחרונים לקנח את האף, לנגב עיניים ולהתעטש לא מעט, זה הזמן להצטייד בתרופה אנטי-אלרגית. אך לפני שתעשו זאת, יש דרך פשוטה יותר שתסייע לכם להתמודד עם התופעה (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

יש הרבה מה לאהוב באביב - השמש זורחת, מצב הרוח מתרומם ואתם יכול להחליף את מלתחת החורף הכבדה בפריטים קלים ומאווררים. אבל אחת מתופעות הלוואי הלא נעימות של העונה היא אלרגיות ואם אתם נמנים על אחד מתוך 7 אחוזים בערך של מבוגרים הסובלים מאלרגיות עונתיות, אז אתם רגילים לשבועות של אפים מנוזלים, עיניים מימיות והרבה התעטשויות. כן, זו העת לסור לבית המרקחת כדי להצטייד בבנדריל.

אמנם זה נכון הדרך הטובה ביותר לדכא את הצינון היא לקחת תרופה אנטי-אלרגית (ועבור אלה עם תסמינים חמורים זה אומר לקחת אותה כל יום בזמן שאלרגיית העונה נמשכת ולא רק כאשר נמצאים בפארק עם הילדים אחר הצהריים). אבל כשמדובר באותם תסמינים מתסכלים שפשוט לא יעלמו מעצמם, אתם צריכים לחשוב על תוכנית של התקפה.

באופן ספציפי, אתם רוצים למזער את הקשר עם אבקה, ככל האפשר. אחת הדרכים הפשוטות להקל על הסימפטומים? לקפץ במקלחת לפני השינה כדי להיפטר מכל שאריות חומרים המחריפים את התופעה.

הנה הסיבה: כל אבקה שצפה באוויר במהלך עונת האלרגיות מתקבצת על העור והשיער שלכם לאורך כל היום. כלומר, כאשר אתם הולכים לישון בלילה, אתם יכולים באותה מידה ללון בטבע (אוקיי, לא ממש, אבל אתם מבינים את הרעיון). מקלחת מהירה לפני השתרעות על הסדינים תסייע להיפטר מאלרגנים מתמשכים.

אה, והדברים האלה אוהבים לדבוק גם בבגדים שלכם, אז אולי כדאי לזרוק את התלבושת שלכם למכונת הכביסה. (רק אל תיתלו אותה בחוץ כדי לייבשה מאחר ואז היא תאסוף - ניחשתם - עוד אבקה.)

טיפ אחרון? ודאו שאתה חולצים את הנעליים שלכם כאשר אתם מגיעים הביתה (וזה בסדר לחלוטין לבקש מהאורחים שלכם לעשות את אותו הדבר) ולשמור על החלונות סגורים (השתמש במאוורר או במזגן במקום).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר