ב'ליכוד' פנו לפרסומאי ראובן אדלר

מערכת הבחירות מביאה אינפלציית קמפיינים מתישים שילוו אותנו בחודשים הקרובים. ב'ליכוד' לא ממתינים וכנראה כבר מצרפים את ראובן אדלר למסע הבחירות (בחירות 2015)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ראובן אדלר (צילום: פלאש 90)

עוד בטרם החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו על הליכה לבחירות באופן סופי, מפלגת הליכוד עסקה בקמפיין הבחירות שעתיד להיות חלק מחיינו בחודשים הקרובים.

בימים האחרונים העבירה המפלגה פנייה לפרסומאי ויועץ התקשורת הבכיר ראובן אדלר, בכדי לצרפו למערך התקשורתי של מפלגתם בחודשי הבחירות וזאת כחלק מהמאבק הקשה העתיד להיפתח כנגד מפלגת השלטון וזאת מצד כל המפלגות שיתמודדו בבחירות.

לפי אתר 'אייס', טרם ברור האם האם הפנייה נעשה בכדי לשכור את שרותיו של אדלר עצמו או גם את משרד הפרסום 'אדלר חומסקי' בו הוא שותף.

ראובן אדלר היה לחלק משמעותי בשני העשורים האחרונים בקרב ראשי ממשלות ומפלגות גדולות. כך לדוגמה, כיהן כיועץ בכיר ב"פורום החווה" של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון וכן ליווה אותו במערכת הבחירות בתחילות שנות ה-2000.

שש שנים לאחר מכן שימש אדלר כיועצו של אהוד אולמרט בהתמודדותו לתפקיד ראש הממשלה על ידי מפלגת קדימה בראשה עמד. שלוש שנים לאחר מכן כיהן כיועץ האסטרטגי של ציפי לבני בבחירות לכנסת כשעמדה בראשות מפלגת קדימה.

במפלגת השלטון לא הגיבו ואילו ראובן אדלר הכחיש את הפרטים בתגובה ל'אייס': "לא הועברה אליי שום פנייה מטעם הליכוד. לא היה ולא נברא". מסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר