בניגוד לעמדת הפרקליט

היועמ"ש מנדבליט צפוי לאשר את מינוי יו"ר ש"ס דרעי לשר

פרקליט המדינה שי ניצן סבור כי יש למנוע את מינוי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לשר בממשלה- בשל החשדות לעבירות מס, אך היועמ"ש אביחי מנדבליט צפוי לאשר את המינוי • כל הפרטים (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: דוד כהן / Flash90)

על אף כוונת פרקליטות המדינה להמליץ להגיש כתב אישום, בעבירות מס, כנגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנבדליט צפוי לאשר - בשלב זה - את מינוי דרעי לשר בממשלת נתניהו החמישית.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', במערכת המשפטית מעריכים כי ההכרעה המשפטית בתיקו של השר דרעי רחוק מהכרעה סופית: גם אם מנדלבליט יחליט להעמידו לדין עדיין ממתינה לו זכות שימוע, וההליך עשוי להימשך מספר חודשים, כולל המתנה להכרעת היועץ המשפטי.

גורם משפטי הבהיר ל'ידיעות אחרונות' כי העובדה שהמשטרה המליצה להאשים את דרעי בעבירות מס והלבנת הון ולא בשוחד מחלישה את אחת העילות העיקריות לפסול אותו מלכהן כשר בשלב זה.

יצוין כי פרקליט המדינה שי ניצן סבור כי יש למנוע את מינויו של דרעי לשר, בשל העובדה שהורשע בעבר וכעת הוא צםוי להמליץ להעמידו לדין פעם נוספת.

יודגש כי גם בשנת 2015, ניצן התנגד למינוי דרעי לשר, בשל הרשעתו בעבר ולמרות שטרם נפתחה נגדו החקירה, אך היועמ"ש אישר את המינוי ושופטי בג"צ קיבלו את המלצת היועמ"ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר