קידוש ה'

אוהדי מכבי תל אביב פנו לבעלים: "תדחה המשחק בשבת"

אוהדיה שומרי השבת של קבוצת מכבי תל אביב, פנו במכתב מרגש לבעלי הקבוצה מיץ' גולדהאר וביקשו ממנו כי ידחה את משחק ההכתרה משבת אחה"צ למוצאי השבת (ספורט, בארץ)

אוהדים דתיים (צילום: ארכיון, יוני פרידמן)

מאות תומכי 'מכבי תל אביב' השומרים שבת פנו לבעל הקבוצה בדרישה לאחר את משחק ההכתרה שאמור להתקיים בשעות אחה"צ של השבת הקרובה, במכתב כתבו בין היתר: "3 שנים חיכינו למשחק הזה למה נגרע, בשל היותנו שומרי שבת?".

'ynet' חושף הבוקר (שלישי) כי בשבועות האחרונים נפתחה קבוצת וואטסאפ של אוהדיה הדתיים ושומרי המסורת של מכבי תל אביב, אנשי הקבוצה החליטו לפנות במכתב מרגש לבעלי הקבוצה מיץ' גולדהאר, לדחות את מועד המשחק מהשעה שנקבעה ב-6 בערב, בעיצומה של השבת.

בין היתר נכתב במכתב: "2000 שנה יהודים מסרו את נפשם כדי לא לחלל שבת וחלמו להגיע למדינה יהודית, עצמאית. אנחנו פונים ללב שלך ומבקשים שתעשה ככל שביכולתך שדווקא אצלנו במועדון הכי יהודי בארץ תכבד את שומרי המסורת, ותתדחה את שעת תחילת המשחק".

כראיה לדבריהם הם כתבו במכתב: "לפני חודשים ספורים נשיא מועדון כדורגל בארגנטינה דאג לאוהדים היהודים והזיז את שעת גמר המשחק למוצ"ש, בכדי שגם היהודים יוכלו לצפות בגמר, חבל שיצא הרושם, כי במדינות זרות דואגים ליהודים, ואילו בישראל - לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר