פרשת הצוללות

הפרקליטות הודיעה למיקי גנור: הסכם עד המדינה - מבוטל

אחרי שחזר בו מעדותו, הודיעה הפרקליטות רשמית למיקי גנור כי הסכם עד המדינה במסגרת חקירת תיק 3000, פרשת הצוללות - בוטל. ייתכן כי כעת יגישו נגדו כתב אישום (אקטואלי)

(צילום: Flash90)

הפרקליטות הודיעה הבוקר (שלישי) רשמית למיקי גנור כי הסכם עד המדינה עימו במסגרת חקירת פרשת הצוללות, המוכר גם בכינוי תיק 3000 - בוטל.

במכתב שנשלח לבאי כוחו של גנור הודיעה פרקליטת מחוז מיסוי וכלכלה, עו"ד ליאת בן ארי שוויקי, כי גנור הפר את הסכם עד המדינה שנחתם עמו. זאת, בשל מסירת גרסאות השונות באופן מהותי מגרסאות קודמות שמסר בסמוך ולאחר חתימת ההסכם ובשל הפגיעה במהימנותו הנגזרת ממסירת גרסה חדשה זו.

בנוסף, החל מיום 23.3.2019 ועד לשחרורו של גנור למעצר בית, החליט גנור להפסיק לשתף פעולה והחל לשמור על זכות השתיקה – פעולה שאף היא כשלעצמה מהווה הפרה של התחייבויותיו לפי ההסכם.

לאחר שנשקלו טענותיהם של באי כוחו של גנור, הוחלט לבטל את הסכם עד המדינה איתו על כל המשמעויות הנגזרות מכך, לרבות היכולת לעשות שימוש בכל ראיה שנאספה לפני חתימת ההסכם, לאחריו או כתוצאה ממנו.

בכלל זה, להשתמש גם בהודעותיו של גנור עצמו כנגדו וכנגד אחרים ובכל המסמכים שמסר - דבר שיכול ללמד כי בפרקליטות שוקלים כעת להגיש נגדו כתב אישום.

כזכור, גנור הגיע למשטרה מיוזמתו וביקש לשנות מהגרסה המפלילה שמסר בעבר במסגרת הסכם עד המדינה שנחתם איתו. גנור טען שהוא עומד מאחורי העובדות שמסר בעדותו, אך הוא לא העביר כספי שוחד אלא דמי ייעוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר