"למה התגייסתי?"

האזרח שמתקן לבדו את הגרפיטי המתריס נגד חללי צה"ל

חיים בומש, מנכ"ל ישיבת ההסדר בקריית שמונה, יצא במבצע בו הוא עובר בין כתובות הגרפיטי ברחבי הארץ, עוצר בשולי הכביש ו"מתקן" את הגרפיטי המתריס נגד חללי צה"ל (חדשות)

הגרפיטי המתוקן (צילום: חיים בומש)

מי שנסע בימים האחרונים בדרכים בין עירוניות, לבטח נתקל בכתובות גרפיטי אדומות מתריסות - בעיקר לצד אנדרטאות שונות, בהן נכתב: "למה התגייסתי?" כתובת שמעוררת בקרב ישראלים ובעיקר בקרב משפחות שכולות, שאט נפש ורגשות קשים.

עד שקם לו אזרח טוב והחליט לצאת למבצע יחיד ולתקן בעצמו את הגרפיטי המתריס.

מדובר בחיים בומש, מנכ"ל ישיבת ההסדר בקריית שמונה, שבימים האחרונים הוא עובר בין כתובות הגרפיטי, עוצר בשולי הכביש ו"מתקן" את הכיתוב.

לפני (צילום: חיים בומש)
אחרי (צילום: חיים בומש)

בומש מספר כי "להסתובב בערב יום הזיכרון ולראות את הכתובת שחוזרת על עצמה, זה דבר שפוצע את הלב, בעיקר לאותן משפחות שכולות שהקריבו את היקר להן מכל ועוברות בימים האלה באנדרטה לזכר הבן והאח".

לדבריו, "מרבית החברה הישראלית נפגשת יחדיו בשירות הצבאי, ובחלק גדול מהמקרים נלחמת כתף אל כתף. בשורה התחתונה הכתובת הזו מכרסמת וצובטת את לב המשפחות השכולות שנושאות עמן את הכאב יום יום, דקה דקה.

"המעט שאני יכול לעשות באמצעות טיפוס קל על הג'בלאות וספריי של צבע הוא להסיר את החרפה ולהקל לו במעט על המשפחות ועל כבודם של אותם אלה שחרפו נפשם לטובת המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר