"למען תזכרו"

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "את עצמאותנו קנינו במחיר חיינו"

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין נשא דברים בעצרת הזיכרון הממלכתית ביד לבנים והצהיר כי "אנחנו מחוייבים לעשות כל מה שיידרש כדי להשיב את השבויים והנעדרים" (חדשות, ארץ)

(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין נשא הערב (שלישי) דברים בעצרת הזכרון הממלכתית לחללי מערכות ישראל ביד לבנים והצהיר כי "אנחנו מחוייבים לעשות כל מה שיידרש כדי להשיב את השבויים והנעדרים".

"לפני חודש הבאנו למנוחת עולמים את רב סמל זכריה באומל ז"ל, שלצדו נמצאה הציצית אשר עטפה אותו כל השנים האלה", אמר יו"ר הכנסת.

אדלשטיין ציטט מחומש במדבר: "'למען תזכרו' נכתב בפרשת ציצית בחומש במדבר. למען תזכרו את זיו הפנים של בנינו ובנותינו 23,741 חללי מערכות ישראל. למען תזכרו את שמותם של השבויים והנעדרים מכל הזמנים ומכל המלחמות. את המחויבות לעשות כל מה שיידרש כדי שהנדר להשיבם אלינו לא יופר לעולם".

אדלשטיין הוסיף ואמר כי "את הנאום שנושאים כאן מכינים מראש אבל את הדף בו מציינים את מספר הנופלים, 23,741, מוסיפים ברגע האחרון. כי גם ברגע הזה, כשאנחנו יושבים כאן, עומדים חיילינו על המשמר. וכולנו תקווה שישובו הביתה בשלום".

"את עצמאותנו קנינו במחיר חיינו", המשיך יו"ר הכנסת, "ואף על פי כן, לפיד החירות העברי עבר מדור לדור. הוא מעולם לא כבה ולעולם לא יכבה.

"גם אם ירבו חורשי רעתנו וגם אם לא נדע מתי נוכל להבטיח שזו תהיה המלחמה האחרונה - נצח ישראל לעולם לא ישקר. נצח זיכרון בנינו ובנותינו לעולם לא ישקר. ונצח ההבטחה להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון וירושלים, לעולם לא ישקר".

(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר