ניו יורק

מרכז הסחר העולמי וגשר ברוקלין - כחול לבן

במחווה ליום העצמאות הישראלי, החליטו במדינת ניו יורק להאיר את סמלי הבירה המפורסמים בצבעי הדגל • המושל: "גאה להצטרף לעם הישראלי בחגיגת יום העצמאות" (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
גשר ברוקלין מואר בכחול-לבן (צילום: לשכת המושל אנדרו קאומו)

מחווה ליום העצמאות: לא רק בישראל שולטים צבעי הכחול והלבן ביום זה; גם במדינות אחרות, ידידותיה של ישראל, עורכים מחוות ליום העצמאות השבעים ואחת של המדינה.

במדינת ניו יורק שבארצות הברית בחרו להאיר את סמלי עיר הבירה, ניו יורק, בצבעי כחול לבן.

מדובר בגורד השחקים הגבוה והמפורסם בארצות הברית, 'מרכז הסחר העולמי' (One World Trade Center), וגשר ברוקלין - 'גשר קוזיוצקו', המחבר בין רובעי העיר ניו יורק - ברוקלין וקווינס.

המחווה נערכת בהוראת מושל מדינת ניו יורק, אנדרו קאומו, שאמר כי "אני גאה להצטרף לעם הישראלי בחגיגת יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל, ולאשרר את הברית הבלתי מעורערת של מדינת ניו יורק עם מדינת ישראל.

"נופו המרהיב של בניין מרכז הסחר העולמי, מזכיר את כושר החוסן של מדינת ישראל וניו יורק. גשר קוזיוצקו משקף את ההתקדמות והחדשנות המאפיינות את הרוח המשותפת של ניו יורק ושל ישראל. אני מאחל לכל אזרחי ישראל בביתם ובחו"ל חג עצמאות שמח", מסר קאומו.

דני דיין, הקונסול הכללי בניו יורק, צייץ בתגובה: "מרגש מאוד לראות את ניו יורק צבועה כחול לבן ביום העצמאות, אורות המסמלים את הקשר ההדוק בין מדינת ישראל לארה"ב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר