אאא

נכון, בדיוק התחיל הקיץ, הוסרו שכבות הבגדים ובעקבות כך התחלתם לאכול יותר נכון ולצעוד מדי יום, זה נפלא. אין ספק. אך כאשר ההתרגשות הראשונית תפוג ותחוו יום קדחתני בעבודה או בבית, תתקשו להתמיד במטרות שהצבתם לעצמכם. למרבה המזל, יש כמה טריקים שיסייעו לכם להיכנס לאורח חיים בריא, שאתם יכולים לבצע כחלק מהשגרה היומית שלכם. הנה כמה כאלו:

אכילה ללא הסחות דעת

כולנו חוטאים באכילת הסלט של ארוחת הצהריים מול המחשב, אבל לעיסה בלי מחשבה לא רק מעודדת אותנו לצרוך יותר, היא גם לוקחת את העונג מתוך אחת הפעילויות האהובות עלינו: אכילה (תודו). אז ערכו את השולחן (בקטנה, צלחת, מזלג, סכין ומפית בהחלט יעשו את העבודה), השתמשו בכלים נאותים ותנו תשומת לב למזון שאתם אוכלים.

התנתקות מטכנולוגיה שעה לפני השינה

בודקים הודעות טקסט כאשר אתם אמורים להיות בכלל ישנים? כן, אנחנו גם שם. במקום לדלג על פני הפיתולים והפתרונות האינסופיים של המדיה החברתית, אכפו חוק "ללא טכנולוגיה" וקראו ספר במשך שעה לפני השינה. אתם תתעוררו רעננים יותר ומוכנים ביתר שאת להתמודד עם היום שיבוא.

מקלחת קרה

האם אתם אמיצים מספיק כדי לקפוץ למקלחת קרה? אם עניתם בחיוב, תקבלו תמורה נאה לתעוזה שלכם. לא רק שמקלחת קרה משפרת את זרימת הדם ואת הידוק הנקבוביות שלכם, אלא גם קשורה לערנות מוגברת וחיזוק מערכת החיסון. אנחנו מתחייבים שזה לא כל כך נורא ברגע שאתם "נכנסים לזה".

צחצוח שיניים 3 פעמים ביום

האם אנחנו באמת צריכים להסביר לכם את זה? אתם תרגישו כמו חדשים, החניכיים שלכם יודו לכם ולעולם לא תצטרכו לשקר לרופא השיניים שלכם שוב.

נטילת בקבוק מים לכל מקום שאליו אתם הולכים

שתיית מים היא הבסיס לבריאות טובה, נקודה. כדי לוודא שאתם מקבלים את כל הנוזלים שהגוף שלכם זקוק להם, שמרו על בקבוק מים בהישג יד בכל עת. לעולם לא תמצאו את עצמכם תקועים במכונית בפקק ארוך עם גרון ניחר.