צפו

מכר עדר כבשים ודיווח למשטרה על גניבה

חשד: מכר את עדר הכבשים שהיה ברשותו וניסה להונות את נושיו בכך שדיווח למשטרת ישראל על כך שהעדר נגנב. השוטרים התחקו אחרי הכבשים והצליחו לאתר אותם (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

במשטרה ישראל התקבל דיווח על גניבת עדר שלם של כ-220 כבשים מתושב נצרת שהוחזק בדיר במושב כפר ברוך. עוד דווח כי הבעלים שהגיע לדיר וגילה לכאורה שעדרו נגנב, חש ברע ופונה לטיפול בבית החולים.

במשטרה פקפקו באמינות התלונה. "כבר בתחילת החקירה עלה החשד שמדובר בניסיון הונאה של המגדל", אמר קצין ביחידה המרכזית של מג"ב המתמחה בחקירה של עבירות חקלאיות.

כבר באותו היום, שעות לאחר הדיווח התחקו במג"ב אחר הכבשים והביאו לאיתורם של כ- 114 כבשים שהיו שייכים למגדל מנצרת.

ככל שהתקדמה החקירה התגבר החשד שמדובר במגדל שנקלע ככל הנראה לחובות כספיים בגינם מכר את העדר שהכיל רק 114 כבשים ולא 220 כפי שדווח, ולאחר מכירת הכבשים דיווח שנגנבו בכדי להסתיר מנושיו את המכירה.

אמש, לאחר ששוחרר המגדל מבית החולים הוא עוכב לחקירה על ידי שוטרי מג"ב לאחריה שוחרר למעצר בית. הכבשים שאותרו הועברו למשמרות צד שלישי.

במשטרה מציינים כי במשמר הגבול משקיעים משאבים רבים למיגור הפשיעה החקלאית דבר שהביא לירידה של למעלה מ- 20% במספר התיקים שנפתחו מתחילת השנה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

"כל ניסיון להונות את הרשויות בתחום יתקל במשטרה נחושה שתשיט על העבריינים את עלויות החקירה של המשטרה בגין דיווח השווא", נמסר מדובר המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר