אסון בצפון

צעיר קיבל התקף לב ב"סחנה", טבע - ומת

תלמידים מארצות הברית, שביקרו באתר התיירותי הפופולרי בצפון הארץ, איבדו את חברם - שלפתע חווה אירוע לבבי וטבע באחת הבריכות במקום. המשטרה חוקרת (אקטואליה, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ה'סחנה'. אילוסטרציה (צילום: צילום: Hadas Parush/Flash 90)

אסון בצפון הארץ: סטודנט אמריקני, בשנות ה-20 לחייו, טבע ומת בבריכה באתר התיירותי 'סחנה' - גן השלושה.

קבוצת סטודנטים מארצות הברית, שמבקרת בימים אלו בישראל, טיילה באתרי טבע בצפון הארץ. בעת ששהו הצעירים באתר הפופולרי גן השלושה, המוכר בכינויו 'סחנה', קיבל אחד הצעירים התקף לב - וכעבור זמן קצר נקבע מותו.

במד"א סיפרו כי "בשעה 15:30, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על גבר שאיבד את הכרתו בבריכה באתר גן השלושה (הסחנה), ככל הנראה על רקע לבבי.

"חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי, וביצעו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך שימוש בדפיברילטור ומתן מכות חשמל - שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 27".

שוטרים שהגיעו לזירה, פתחו בחקירת האסון. מן המשטרה נמסר בתגובה: "לפארק גן השלושה (סח'נה) הגיעו קבוצה של מטיילים - סטודנטים מארצות הברית. בשלב מסוים, אחד הסטודנטים, בן 28, טבע באחת הברכות הנמצאת במקום.

"הצעיר נמשה מהמים והצוות הרפואי שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה ולבסוף נאלץ לקבוע את מותו. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום וחוקרים את נסיבות המקרה", אמרו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר