"מכור להגרלות"

בחור ישיבה עשה "עסקה" עם הקב"ה וזכה ב-10 אלף שקל

בחור ישיבה שהיה מכור להגרלות ונכנס לחובות, זכה בעשרת אלפים שקלים - לכיסוי חובותיו - בזכות "עסקה" שעשה עם בורא עולם. בשיחה עם 'כיכר' הוא חושף את הסיפור (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

מיוחד ב'כיכר השבת': בחור ישיבה שהיה מכור להגרלות, זכה בעשרת אלפים שקלים - בזכות "עסקה" שעשה עם בורא עולם. בשיחה עם 'כיכר השבת' הוא חושף כל פרט בסיפור ההשגחה הפרטית.

כידוע, המשפיע רבי אלימלך בידרמן, נוהג לשלב בשיעוריו סיפורי חיזוק של השגחה פרטית, סיפורים ששמע ממקור ראשון מבעל המעשה.

לפני מספר שבועות, סיפר הגר"א בידרמן על בן ישיבה ממרכז הארץ שהסתבך בחובות של עשרת אלפים שקלים בגלל שהפך ל"מכור" להגרלות. במשך שנה, מאז היותו בן 18, היה נוהג ללוות כספים מחבריו כדי לרכוש כרטיסי הגרלה, עד שצבר את החוב הגדול.

ברגע של משבר, סיפר הרב בידרמן, הבטיח הבחור לקדוש ברוך הוא, שאם יזכה הפעם בסכום החוב הוא יפסיק לרכוש לצמיתות כרטיסי הגרלות. את ההבטחה הוא אמר בבכי ובכוונה עצומה, תוך תפילה אמיתית וכנה לה'.

הבלתי יאמן קרה, והבחור זכה בדיוק בסכום חובותיו - סך עשרת אלפים שקלים. עד כאן הסיפור שסיפר הגר"א בידרמן והודפס בעלון השבועי 'באר הפרשה'.

מאחר והסיפור נשמע לשומעים כסיפור "לא יאמן", כפי הפתגם "לא יאומן כי יסופר", 'כיכר השבת' פנה למקורבי הרב אלימלך בידרמן ואלו נאותו למסור לנו את הפרטים של בעל המעשה.

שוחחנו עם בעל המעשה וביקשנו בדיוק את כל הפרטים לתועלת החפצים להאמין להשגחה הפרטית. וכך הבחור אלחנן, בשיחה עם 'כיכר השבת': "היום אני בן 20, מאז גיל 18 הייתי מכור להגרלות, בכל פעם שרכשתי כרטיס הייתי בטוח שהפעם אני הופך בעזרת ה' לעשיר מופלג ומחזיר את כל החובות.

"לפני כמה חודשים מתקשר אלי חבר ומבקש טובה, לקחת שקית עבורו מכתובת מסוימת בעיר אלעד. לקחתי את השקית, בדרך עשיתי חשבון מתוך רשימה של חובות שרשמתי לי, והתברר לי שאני חייב עשרת אלפים שקלים לחברים שלי. תוך כדי מחשבות עברתי סמוך לחנות הלוטו היחידה באלעד, היה לי 20 שקל בכיס והחלטתי שאני עושה "עסקה" עם בורא עולם, אני רוכש עכשיו כרטיס צ'אנס הכי זול שיש, ומבטיח שאם אזכה -לעולם עד יום מותי לא ארכוש כרטיסי הגרלות מכל סוג.

"נעמדתי ברחוב מול הקיוסק והתפללתי בדמעות, במשך 7 דקות אמרתי את מזמור 'אשא עיני' והבטחתי בבכי ובקול גדול שאם אזכה לא אקנה יותר. קניתי כרטיס צ'אנס, ולמחרת התברר שזכיתי בעשרת אלפים שקל, החזרתי את כל החובות. הסיפור התרחש בשבוע פרשת חיי שרה ומאז ארבעה חודשים לא קניתי שום כרטיס הגרלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר