צפו בתיעוד

ירושלים חוגגת יום הולדת לשגרירות ארה"ב

העיר ירושלים מציינת יום הולדת שנה להעברת השגרירות האמריקאית לבירה, ולכובד כך העירייה האירה את חומות העיר העתיקה וגשר המיתרים בצבעי דגל ארה"ב. צפו בתיעוד (ארץ)

(צילום: דוברות עיריית ירושלים)

העיר ירושלים מציינת יום הולדת שנה להעברת השגרירות האמריקאית לבירה, והאירה את חומות העיר העתיקה וגשר המיתרים בצבעי דגל ארה"ב.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר כי "שגרירות ארה"ב היא הראשונה שעברה לירושלים. מקומן הטבעי של כל שגרירות הוא בעיר הבירה. אנו מחבקים ומעריכים את ידידתנו ארה"ב, את הנשיא מר דונלד טראמפ ואת השגריר מר דייויד פרידמן - אתם ידידי אמת שלנו".

הערב (שלישי) נערך במלון 'מצודת דוד' בירושלים, אירוע לציון שנה להעברת השגרירות והכרזה על העברת המעון הרשמי של השגריר האמריקני לירושלים.

באירוע השתתף ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו לצד שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן ורעייתו תמי פרידמן.

ראש הממשלה נתניהו ושגריר ארה"ב בישראל פרידמן כתבו את האותיות האחרונות במזוזה שתוצב במעון הרשמי של השגריר בירושלים, והסירו יחד את הלוט מעל שלט המעון החדש.

בנאומו באירוע אמר ראש הממשלה כי "יש פריחה חדשה ותחייה חדשה של היחסים בינינו ובין רבים משכנינו הערבים ומדינות מוסלמיות לא ערביות רבות. אנחנו מאוחדים ברצון לעצור את התוקפנות האיראנית. מדינת ישראל, כל מדינות האזור וכל המדינות שחפצות בשלום בעולם, צריכות לעמוד יחד לצד ארצות הברית נגד התוקפנות האיראנית. עלינו להמשיך לחזק את מדינת ישראל ואת הברית החשובה עם אמריקה".

באירוע השתתפו גם רעיית נשיא גואטמלה פטריסיה מוראלס המבקרת בימים אלה בישראל ושגריר גואטמלה בישראל מריו בוקרו.

(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר