בכיר בש"ס מאשים וחושף:

"בגלל יהדות התורה נהרס סיכום שהושג עם ליברמן ב'גיוס''

בכיר מאוד בתנועת ש"ס חושף בשיחה ל'כיכר השבת' כי הצליחו לפתור עם אביגדור ליברמן כמעט את כל המוקשים ב"חוק הגיוס"; הכאוס השורר ביהדות התורה, פוצץ הכל - הוא מאשים (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וליברמן (צילום: פלאש 90)

בעוד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נועד לפגישה ממושכת עם ראש הממשלה נתניהו בלשכתו, בניסיון לפתור את קשיי המו"מ הקואליציוני, בכיר מאוד בתנועה יוצא בשורת האשמות חריפות כלפי הסיעה החרדית השניה, וחושף את שמתחולל לאחרונה מאחורי הקלעים.

הבכיר פותח ואומר, לגבי כל הפגישות המתקיימות בימים אלו: "הבעיה העיקרית היא, שש"ס מצליחה להתקדם במו"מ, לעומת יהדות התורה - וזה בגלל שאין בה קול אחד מכריע".

"כל תת-סיעה וחצר אצלם מושכת לכיוון אחר", מאשים איש ש"ס. "הם חושבים שיש להם את כל הזמן שבעולם, וזה כל כך לא נכון".

לדבריו, "היה חודש לפתור את כל הבעיות, רק חוסר תיאום פנימי אצלם גרם למצב בו אנו נמצאים כעת".

פתיחת מו"מ קואליציוני עם ש"ס (צילום ארכיון: כיכר השבת)

וכאן הבכיר חושף: "בשבועות האחרונים הצלחנו להגיע להסכמות עם אביגדור ליברמן על שינויים חשובים ב'חוק הגיוס'; למרות כל הדיבורים שלו בחוץ, השגנו את רוב הדברים שרצינו, אבל ביהדות התורה לא הגיבו לרוב-ככל ההצעות הללו".

"לכן ליברמן חזר להתבצרות שלו, ש'לא משנים פסיק'", ממשיך הבכיר ומאשים. "כשאנחנו מדברים עם אנשיו, אנחנו רואים שהם לא סומכים עלינו".

לטענת איש ש"ס, "הגענו איתו לסוג של מתווה, והפיצול ביהדות התורה הוא שמנע ממנו את ההתקדמות המעשית; איווט לא מוכן להתקדם - במה שהוא לא יודע איך יסתיים".

"מדובר בחוסר אחריות של בכירי יהדות התורה. מה שקורה - שבמקום לפתור בעיות, הם מייצרים לנו אותן. חייבים למצוא מישהו, מוסכם על כולם, שיתאם את העמדה החרדית בנושא הגיוס", מדגיש הבכיר באופן חד-משמעי.

איש ההנהגה הש"סית מסכם: "איבדנו חודש יקר מאוד, ואנחנו כרגע במצב בעייתי. נכון להיום - אין פתרון לסוגיית 'חוק הגיוס'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר